- What the ****

238 10 0
                                    

Volgende ochtend ging ik met gebroken hart naar school. De enigste persoon die van mij en Stephan afwist was San. Ik had eigenlijk afgesproken met stephan dat we niemand over zouden vertellen. In de pauze zag ik San in de verte staan. En ik rende naar de toe. " Ik voel me echt slecht" zei ik droevig. " Hoezo wat heb ik gemist?" Vroeg ze terwijl ze me met een raar gezicht aanstaarde. Ik liet de foto zien zonder iets tezeggen. Ze begon te schreeuwen. En we smoesde met elkaar heel hard. Totdat een vriend van San aan gelopen kwam. "Wat is er hier aan de hand?" Vroeg ze. " Niks " zeide we tegelijk. Ze pakte me mobiel uit me handen en keek. " oke oke zozo" zei ze en liep weer weg. Toen veder met San wou praten ging de bel.

6e lesuur had ik altijd les met San samen. Ze kwam met een droevig gezicht naast me zitten. " Ik moet je iets vertellen maar ik durf het niet te zeggen tegen je " Zei San. " vertelt " Zei ik. " JA MEIDEN NU FF JE MOND HOUDEN GRAAG" schreeuwde ons docent door het lokaal. Ik kreeg een app binnen van San, ze had alles der in gezet;

* Me vriendin die net in de pauze was in de 2e pauze naar me toe geweest. Ze zei dat ze contact heeft met Stephan en hij vertelde haar van, " ja , ik heb friends met benefit met een meisje ze is klein, blank , lang blond haar , bril & grote borsten. " zij vroeg of hij verliefd op je was zun reactie was: " Nee, ben je helemaal gek geworden ze is dood lelijk." Ik deed alsof ik niks van jullie af wist.

Met me mond open staar ik naar San en laat me telefoon vallen. Kon het niet geloven.

Best friends or ...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu