5. Jaké máš nejradši anime? (Kromě Fairy Tail)

41 2 1
                                    

Ptá se: Lokin88
(alias kámoška alias otaku alias tábornice alias... už nic radši prozrazovat nebudu, nebo mě za to utopí 😂)

Taaaaaakže za prvé:

Je od tebe pěkně hnusný, že jsi mi zakázala sem hodit Fairy Tail, i když to samozřejmě udělám 😉😂😂

Za druhý: Gomen, že jsem tě tak dlouho ignorovala, nějak jsem si nevšimla nové otázky, no 😂😂

Za třetí už přistoupíme k anime:

No, takže, ehrrrm...😂

Měli by jste vědět, že nemám nějaké žebříčky podle oblíbenosti, nebo tak. (I když už nejspíš všichni co mě trochu znají, ví, že Fairy Tail pro mě bylo, je a bude #1 😍)

Takže, kromě FT mám ráda (není to podle oblíbenosti):

⏩ Ao no Exorcist / Blue Exorcist (Modrý vymítač/exorcista)

⏩ Tokyo Ghoul (A teď se musím pochlubit, získala jsem díky tomu svou 1. mangu 😁)

⏩ Free!

⏩ Haikyuu!! (Ježiši, já fakt nevim, jak se to píše...)

⏩ Bakemonogatari (pokud ten název nenajdete, nedivte se - šance, že je to napsané správně, je menší než 20 procent 😂)

⏩ Fullmetal Alchemist

⏩ Anohana: The flower we saw that day

⏩ Kimi no na wa

⏩ Shingeki no Kyojin / Attack on Titan

⏩ Orange

⏩ Your Lie In April / Shigatsu wa Kimi no Uso

⏩ Grave of the fireflies

⏩ Kuroshitsuji / Black Butler

⏩ Koe no Katachi / Silent Voice (tím anglickým si nejsem 100% jistá)

⏩ Král Dinosaurů 😂😂😂

(A bacha! Na to teď zírá můj malý brácha! Vychovávám si z něho Otaku! 😀😀 Už dokonce umí pojmenovat hlavní postavy Fairy Tailu a ví, že NaLu je nejlepší 😂 Bože, já jsem tak hrdá! 😭😊😁)

⏩ Karigurashi no Arrietty / The Secret World of Arrietty / Arrietty ze světa půjčovníčků

⏩ Legenda Korry (heh, ano, dívám se na to a miluju to 😃 na tohle zírám taky s bráchou 😀 mamka mě za to nenávidí 😂 a na Déčku hrála Ronja, dcera loupežníka v anime verzi 😍 a taky filmy od studia Ghibli, na to čumíme taky 😁😁)

⏩ Dragon Crissis (nebo jak to je... 😕)

⏩ teďka jsem na 2. dílu od Elfen Leid

⏩ W.I.T.C.H 😂😂😂 (i když si jsem tak trošku jistá, že to není anime a na Kazekage.cz se to dostalo omylem...)

⏩ když jsem rozjížděla svoji otaku kariéru 😂, rozhodovala jsem se mezi Narutem a Fairy Tailem (ano, zelenáč, a vyberu si to nejdelší co najdu 😒😂), nakonec vyhrál FT, ale od Naruta jsem stihla asi 4 první díly, a nevím jak se mi to povedlo, ale mám jeho plakát z časopisu ABC, který vlastně s anime má společného možná 0.0001% obsahu… Jednou tam vyšla recenze na jednu mangu s jakýmsi železným andělem, kterého kdosi našel na šrotišti, nebo co to... 😮)

⏩ nedávno jsem otevřela i Diabolic Lovers, abyste věděli! 😂

Jo, já vím, že toho je málo, ale tak já nemám úplně dokoukané nic z toho 😂

Ale bacha na mě! U FT mi chybí jen filmy a pár dílů OVY! 😂 (Protože celou OVU nemůžu nikde najít 😠 Tak nějak doufám, že se to někdy přeloží 😰)

A myslím, že kromě Pokémonů jsem tu vypsala všechno anime, které jsem kdy viděla...

(Na Pokémonech jsem závislačila v době, kdy jsem ani nevěděla co je Japonsko 😂😂😂 takže od 4 let a skončilo to v 6, protože nám přestal fungovat program kde se to vysílalo, nebo co to 😂)

Jáj, stydím se za sebe... Hluboce, přehluboce... 😢😂😂

MĚJTE SE FANFÁROVĚ!! 😂😂
Arieska jde spinkat! 😂

Vše o mně :DKde žijí příběhy. Začni objevovat