O noapte de cosmar

117 13 12
                                    

Era o noapte ciudata...nimic nu mai era la locul sau...
O gasca de baietii se plimbau pe malul apei,printre care si Diego,un baiat de 17 ani, acesta era mai mult decat beat...vazand un barbat cam la vreo 40 de ani îi vine in minte o o idee de face o gluma proasta, sa-l ipinga pe barbat in apa...asa si face.
Acel barbat nu stia sa inoate,insa Diego a crezut ca se preface si razand in hohote si a continuat drumul.
A doua zi citeste in ziar cum un barbat a murit inecat in apa,isi da seama ca acea crima a foat savarsita de el, insa nu spune nimic nimanui.
In ziua aceea primeste un bilet pe care scria" Iti stiu secretul si te voi face sa platesti" Diego se sperie,dar nu povesteste nimic nimanui.
La 3 zile decand primise biletul la miezul noptii in timp ce dormea Diego simte niste degete reci ai umezi ce incerca sa il sugrume...deschide ochii si parca zareste o silueta neagra langa el...incearca sa se ridice si reuseste ...merge la baie si da drumul ghiuvetei imediat se stinge lumina si de la rubinet curge sange...din lacul de sange care s-a format de ridica niste degete cu ungii uriase... Diego incearca sa deschida usa insa aceasta e incuiata.....
Sfarsitul primului capitol 🌟
Sper sa va placa ❤
Va rog mult sa imi spuneti parerea voastra in comentrii 😘
PS: Scuzati daca sunt greseli de scriere

   Sfarsitul primului capitol 🌟   Sper sa va placa ❤  Va rog mult sa imi spuneti parerea voastra in comentrii 😘PS: Scuzati daca sunt greseli de scriere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
"Iti stiu secretul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum