Sfarsitu Razbunarii

77 12 118
                                    

Diego se zbatea cat putea pt a scapa pe creeatura monstroasa ce îi storcea fiecare picatura de viata.
Scaparea baiatului a fost mama sa, aceasta a intrat in camera iar in clipa aceea demonul a disparut.
Baiatul nu i-a spus nimic mamei sale.
Cand demonul a disparut pe patul baiatului a aparut un bilet pe care scria sters  "Vei plati cand de curand"... Diego se sperie atat de tare incat se facu galben tot.
Ziua urmatoare baitu mege la mormantul lui Jonh Ruth pt a îi cere iertare...in timp ce isi cerea indurare se aude un ras ingrozitor si odata cu acesta si o joce groasa si sumbra " Nu te voi ierta .Nu te voi cruta".
Indata Diego fuge catre iesirea din cimitir dar pe masura ce fugea mai mult poarta cimitirului se indeparta si mai mult.
Iar in spatele baiatului se auzea ecoul rasului malefic al demonului.
Printr-un miracol acesta scapa cu viata.
Pt Diego aceasta a fost picatura care a umplut paharul si la facut sa îi povesteasca totul mamei sale,insa aceasta nu-l crezu,ci-l duse la un doctor psihiatru. Psihiatrul la diagnosticat cum ca ar fi nebut. Vestea ca Diego este nebut a ajuns redepe in cartierul in care locuia si in cercul sau de prieteni.
Incet,incet lumea a inceput sa-l batjocoreasca si sa rada pe seama baiatului...asta impreuna cu demonul care il bantuia in fiecare noapte l-au facut pe Diego sa renunte.
Pe data de 05.5.2005 Diego sa aruncat in aceiasi apa in care il impinsese pe Jonh Ruth.
Si asa si a gasit sfaritul Diego Costa un baiat in varsta de doar 17 ani, asa cum ar spune multi un copil in floarea viatii...
   😘Sfarsitul povestii "ITI STIU SECRETUL" de OaNa_Ronaldo 😘
❤Sper ca va placut povestea❤
😇 Ca de obicei va rog sa-mi lasati parerea voastra in comentari😇
💓Iertati greselile de scriere💓
   Va pup 😘😘😘😘

"Iti stiu secretul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum