Kapitola 4

27 5 2
                                    

Ahoj, dneska je to po dlouhé době náš klan.
Protože jsem si říkala že když je tam hlavní role, tak tam moc nejsou ani ostatní z klanu. Tak jsem si řekla že hlavní role nebude... Jestli to ale chcete nechat jak to bylo tak můžete klidně napsat a jestli chcete aby to zůstalo takhle tak psát nemusíte xD

Pohled Moon
,,Je pěkný den," řekla si Moon když se probudila. Když vykoukla z doupěte, uviděla kočky z Podzemního klanu. Byly to matky, to se dalo poznat. Co tady dělají? Pomyslela si vztekle Moon. Vyrazila aby se zeptala Jeminy o co jde. Ta jí odpověděla že když měla hlídku tak jí tyhle matky napadli.
,,Co tady vůbec dělali?" Zasyčela Moon.
,,To nevím... zeptej se jich." Moon poslechla a okamžitě se ptala matek: ,,Co děláte na našem území?" Byli to jen čtyři hladové matky ale byli hodně silné, i když se na první pohled nezdá. Zlatohnědá matka odpověděla: ,,náš klan napadl Pouštní klan. Přežili jen my a dalších 10 koček." řekla a přikrčila se.
Moon byla vzteklá ale přece jen pocítila něco... něco nového. Lítost.
,,Dobrá...ale co s tím má společného náš klan? Proč jste nešli za ostatními?" Matky se na sebe nervózně podívaly. ,,Zmizeli před našima očima... něco je táhlo do podzemí. My jsme jen tak tak mohli utéct." Řekla smutně Běla- celá bílá kočka. To byla nejspíš ta co se prala s Vichřicí.
,,Ale my máme vězňů dost!" Zasyčela Moon. Matky se na sebe zase podívaly.
,,Nechceme vám překážet...jen vás chceme varovat před mizejícími členy." Moon přikývla.
,,Počkejte až se vzbudí velitel. Ten rozhodne."

Pak když konečně na mýtinu vyšel Škrab, vypadal hodně překvapeně. Měl údivem otevřené oči dokořán. ,,Oni ti to vysvětlí." zasyčela Moon zase tou svojí mrzutou náladou. Škrab přikývl. Sedl si k matkám a tři válečníci ho okamžitě obklopili kdyby náhodou nešlo o léčku. Matky hned začali vysvětlovat situaci.
Moon je nechala. Měla velkou žízeň. Je doba zeleného listí a málo vody, ale řeka klesla jen o kousek. Jenže ta je docela daleko. Slízla ranní rosu a byla smířená s tím, že se pořádně napije až bude na hlídce.
Moon si vzpoměla, jak byla mazlíček. Mohla pít kdykoli přišla k misce. Mohla se i najíst kdykoli. Když si Moon ale vzpoměla na ty králičí bobky přešla jí chuť. Ani nevěděla proč na to myslí. Někdy si většinou myslí, že mazlíčkovský život je lepší.

Opraveno

Klan zapomenutého jezera [Korekce]Kde žijí příběhy. Začni objevovat