pierwsze spotkanie

314 10 6
                                    

Następnego dnia Goku powiedział że się zgadza.
Najwyższa Kai dała mu nowy strój, i gdy Goku się przebrał akurat przyszedł alarm o próbie zmiany czasu.
Goku od razu został tam przeniesiony i zobaczył zamsu i Blacka zabijających tranksa i vegette podczas ich pierwszej wspólnej walki z nimi. Od razu poleciał ich ratować lecz gdy zaczęli walkę okazało się że byli o wiele silniejsi niż powinni być. Spojrzał za nich i zobaczył dwie postacie. Przypomniał sobie coś co wydarzyło się przed misią. Najwyższa Kai czasu powiedziała i pokazała mu zdjęcie dwóch postaci.
- to mira i towa zmieniają czas na taki by był gorszy. To pewnie oni znowu zmieniają czas.
Goku od razu ich rozpoznał i teleportował się do nich i zaatakował mire, towa natomiast kazała zamasu i blackowi pomóc mirze. Godzinę później Goku leżał obolały na ziemi już Black miał go zabić gdy nagle trafiła go kula ki. Okazało się że był to wojownik czasu którego wysłano by pomógł Goku. Teleportował się do Goku i powiedział że nazywa się gogitto i zaraz po tym poleciał do miry i towy i jednym ciosem znokałtował mire. Towa wtedy teleportowała siebie, mire, zamasu i Blacka.
Goku i gogitto również znikneli.

Nie mam pojęcia kiedy będzie następna część.

dragon ball super dark GokuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz