dark Goku

148 3 0
                                    

Po naprawieniu lotu kapsuły drużyna kakarotto wróciła do domu. Po tej misji przez miesiąc nie było wezwań. Wszyscy mieli dziewne przeczucia ale zignorowali to. Wkońcu pojawiło się wezwanie o próbie zmiany czasu. Jak drużyna Goku dotarła zobaczyła turniej pomiędzy 7 a 6 wszechświatem, ale w drużynie 6 wszechświata zamiast cabby i magetty byli mira i Black. Goku od razu się do nich teleportował razem z gogitto. Black zajął się gogitto a mira unieruchomił goku. Towa rzuciła w Goku kulą energii. Gdy kakarotto nią oberwał padł na ziemię i zemdlał. Wtedy drużyna mroku zniknęła, resta zobaczyła że nic nie zostało zmienione w czasie. Gohan zabrał Goku spowrotem do bazy obrońców czasu. Minęła godzina a Goku się nie obudził, wszyscy się martwili. W pewnym momencie Goku zaczął się dziwnie trząść, poczym zaczęła się z niego unosić czarny dym. Nagle obok Goku pojawił jak by on tylko cały czarny.
Gdy go spytali:
- kim jesteś?- odpowiedział
- jestem klonem Goku jestem taki sam jak on tylko wyróżnia nas jedną rzecz ja jestem zły a on dobry.- na tę wiadomość gogitto przypomniał sobie ostatnią misje. Zrozumiał że ta kula energii którą oberwał Goku miała zadanie stworzyć klona goku.
- Raczej nie będę się nazywał klon goku- powiedział - więc będę się nazywał dark Goku. -  wtedy pojawił się mira który bez słowa zabrał dark Goku, zostawiając resztę w wielkim zdziwieniu.

Wkońcu pojawił się kolejny rozdział mojej książki. Nie chciało mi się go pisać ale koleżanka mnie przekonała. Nie wiem kiedy będzie następna część.

dragon ball super dark GokuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz