1

13 3 2
                                    

Dziękuje bardzo Diaboliczna_Ja za nominację :)

Dziękuje bardzo Diaboliczna_Ja za nominację :)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. I to bardzo! Prawie od trzech czy czterech lat je oglądam. Nie wiem czy się spodoba dlatego podam dwa czy trzy: Mondaiji-tachi ga Isekai Kara Kuru Sou Desu yo, Nurarihyon no mago oraz Kuroshitsuji(przepraszam za to jakby, któraś się nie podobała).

2. Pełen moich ulubionych postaci z anime lub po prostu Japonia, albo Korea Południowa.

3. Uważam tak samo, dla mnie miłość jest ulotna. Przychodzi i odchodzi, dlatego miłość nie istnieje.

4. Zdecydowanie marzyciel!

5. Mam ich całkiem sporo. Ale zdecydowanie koty każdego rodzaju!

6. Nie pamiętam za bardzo jak znalazłam wattpad'a... Ale zdaje mi się, że weszłam na profil na samequizy, czyli tak dwa lata temu. Jedna z tamtejszych autorek napisała, że przenosi się na wattpad'a. Zaciekawiło mnie to, trochę poczytałam i postanowiłam założyć konto. Do dziś pamiętam moje zmagania z pierwszą książką xD (Dla niewiedzących: The essence lies - servamp kłamstwa).

7. Nominuję:

Kasumi-13

_-Nikko-_

ZoramaGames

MakotoJupiter

MadeleineRiver

ciachaa

Pytania:
1. Jakie książki obecnie czytasz??? (na wattpadzie i po za nim)
2. Jakie anime obecnie oglądasz/jaką mangę czytasz? (Jeśli w ogóle to robisz, jak nie to napisz nie :D ).

3. Jaki zespół lubisz(od razu napisz piosenkę :D )?

4. Ulubione zwierzęta? 

5. Na jaki procent mnie lubisz i moje opowiadania?(tak z ciekawości :D )
6. Jak się znalazłaś/znalazłeś się na wattpadzie?

7. Twoja ulubiona pogoda
8. Jaki sport lubisz?

9. Twój ulubiony żywioł? I z czym się on wiąże?
10. Nominuj 6 osób :D







Nominacje :pOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz