Pytanko 2

6 1 0
                                    

Lion-Odpuśćmy sobie przemówienie Darki, zajmijmy się czymś ważniejszym niż Darkness1607...

Darkness1607-Nie wywyższaj się tak, uśmiercę cię tam, obiecuje!

Lion-*teatralnie łapie się za serce*Helena! Mam zawał... A tak na serio... Co wybierasz?

Darkness1607-*przewraca oczami, patrzy pusto na biurko gdzie stał jej laptop*Ben odwiedził mój laptop po raz czwarty... W naprawie jest...

Lion-*nie lubi być ignorowanym*Ej! Mówię na poważnie! A ty wyskakujesz mi z Drowned czy jakoś tak!*tupie nogą*Głodny... Jestem... Pentacle! Kiedy obiadek?

Pentacle-Za pół godziny, głąbie!

Darkness1607-*nie wie po co ich zaprosiła i właśnie się zastanawia nad tym*

Ismena-Co się dzieje?*wchodzi do pokoju gdzie wszyscy przesiadują, prócz Pentacle, która jest w kuchni i tam buszuje*Co wybrała?

Lion-Właśnie do tego dojdę! Ale ona wyskoczyła z tym, że laptop padł czwarty raz...*zamyka Ismenę w szafie*Nie przeszkadzaj!

Darkness1607-*już jest w świecie żywych*Tak więc, dwójka z nich przedstawi to co wymyśliła z miniaturką i nazwą dwóch planowanych opowiadań... Jedno z nich wcielę w życie...

Pentacle-Tak więc!*nie lubi jak ktoś odrywa ją od kuchni*"Park Sora od zawsze nienawidziła swojego brata Jimina za to, że ją opuścił i brata skazując jej osobę i JiHyun'a na pijanego ojca i ciągłe problemy w szkole. Kiedy po pięciu latach wreszcie go spotyka traktuje go oschle. Niespodziewanie dwa dni później wpada w mieście na tajemniczego chłopaka, którym okazał się Min Yoongi...". Tytuł to "One, two, three... I Min Yoongi"! Narka*wraca do swojego królestwa(kuchni)*

 I Min Yoongi"! Narka*wraca do swojego królestwa(kuchni)*

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Darkness1607-... Lepsze jest dwójka i trójka... Lion? Co tam przygotowałeś?

Lion-Hehe... Całkiem niezłą miniaturkę i nazwę, tyle że nie pozwoliłaś opisu zmienić! Ale i tak jest niezłe... Przed wami "Black Rose - seven"!*uśmiecha się jak dziecko, które dostało upragnioną rzecz*
"-Black Rose nigdy nie będzie współpracować z Wami, zapamiętaj to sobie braciszku-wysyczałam przez zaciśnięte zęby.
-Ja cię zmuszę do tego Kim Joyun-jego usta wykrzywiły się w swoim tradycyjnym kwadratowym uśmiechu.
-Nie patrz mi w oczy, bracie-nienawidziłam tego-Narka!
-Stój.-już miałam wychodzić z ICH dormu kiedy to usłyszałam jego głos trzymając palce na klamce-To jeszcze nie koniec, to dopiero początek Joyun... Chyba nie chcesz, żebym powiedział, że jesteś absolutem, prawda?
-Taehyung Kim... Neo babo ya!"

Darkness1607-*kiwa głową*Chcesz jakieś ciekawostki powiedzieć?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Darkness1607-*kiwa głową*Chcesz jakieś ciekawostki powiedzieć?

Lion-Nooo... Tak więc Kim Joyun jest młodszą siostrą Kim Taehyung'a! Jest ona liderką zespołu Black Rose. Joyun zaznała wiele nieprzyjemności ze strony brata. Przykładowo Taehyung cały czas jej dokuczał, skarżył na nią sprawiając, że Joyun spełniała każde wymagania rodziców. Jej jedynym wsparciem był ojciec młodej Kim. To od niego uzależniła się od koszykówki i byciem modelką. Kiedy umarł wszystko robiła z przyjemności. Spotkała dziewczyny i ukrywała przed nimi jaka była. Przybycie brata wszystko utrudniało...

Ismena-To trochę przypomina Kuroko no Basket... Więc które im się spodoba?

Darkness1607-"Ja wybrańcem?"
Pentacle-Nie! Bo "One, two, three... I Min Yoongi"!!!!*kroi marchew i przypadkiem się zacina*No!!!
Lion-Wygra "Black Rose - seven"

Ismena-.... Ciekawa kłótnia się zaczyna... Życzę smakowitego posiłku!*ucisza ich zamykając w różnych pomieszczeniach cała zdenerwowana*

Nominacje :pOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz