Pytanko

12 1 0
                                    

Zastanawiałam się nad tą decyzją od początku czerwca... Spokojnie, nie chodzi o likwidację...
Pytanie jest dla mnie trudne, nie wiem jak dla was. Niektórzy już mogli się znudzić przygodami servampa kłamstwa. Moje pomysły na ten temat zostały rozwiane z wiatrem.
Ostatnio przeglądałam opowiadanie o servampie, powiem szczerze na ten temat. Jest to dla mnie ono totalnym dnem, w dodatku parę razy się pomyliłam.
Chciałam zaprezentować wam moją opowieść gdzie opisuje sytuacje z mojego życia(A raczej moja OC bardzo do mnie podobna) i trochę anime(przyjaciel który to pisał mnie tym zaraził), ale! Chciałam włączyć laptop i okazało się, że coś jest z nim nie tak, więc pójdzie do naprawy, a za tym się wiąże to... Moje opowiadanie przepadnie...
Są trzy propozycje opowiadań:

1. Czy go kocham? I Min Yoongi

 Czy go kocham? I Min Yoongi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

2.Kochać, nie kochać?

Kochać, nie kochać?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

3. Ja wybrańcem?

Którą byście chcieli? Opisy książek:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Którą byście chcieli?
Opisy książek:

1.
Park Sora od zawsze nienawidziła swojego brata Jimina za to, że ją opuścił i brata skazując jej osobę i JiHyun'a na pijanego ojca i ciągłe problemy w szkole. Kiedy po pięciu latach wreszcie go spotyka traktuje go oschle. Niespodziewanie dwa dni później wpada w mieście na tajemniczego chłopaka, którym okazał się Min Yoongi...

2.
"-Black Rose nigdy nie będzie współpracować z Wami, zapamiętaj to sobie braciszku-wysyczałam przez zaciśnięte zęby.
-Ja cię zmuszę do tego Kim Joyun-jego usta wykrzywiły się w swoim tradycyjnym kwadratowym uśmiechu.
-Nie patrz mi w oczy, bracie-nienawidziłam tego-Narka!
-Stój.-już miałam wychodzić z ICH dormu kiedy to usłyszałam jego głos trzymając palce na klamce-To jeszcze nie koniec, to dopiero początek Joyun... Chyba nie chcesz, żebym powiedział, że jesteś absolutem, prawda?
-Taehyung Kim... Neo babo ya!"

3.
Julia Wiśniewska nigdy nie wierzyła cudom. Ma wszystko co potrzebuje, kochających rodziców, trójkę starszego rodzeństwa, przyjaciół. Jeden list do jej rodziców zmienił wszystko.
"-Na ile wyjeżdżacie? Tak sama tu będę?-zdenerwowana brunetka wpatrywała się zacięcie w szarawe oczy swojej pięćdziesięcio trzy letniej rodzicielki.
-Poradzisz sobie... W końcu za niedługo masz te szesnaście lat! Będziemy tu za dwa lata, a jedziemy do twojej siostry, do Japonii! Musimy przecież zobaczyć wnuki, pół roku temu ich widzieliśmy jak byli... Kubuś z Justyną przyjadą do ciebie czasami, dobrze?
-Aha, okey, okey"

Mam nadzieję, że pomysły się podobały i któryś przypadł wam do gustu :3 Zapraszam do komentowania!
A wracając do... The esence lies... Jest prawdopodobieństwo, że do końca zostanie zawieszone, ale może zostać odwieszone, ale wtedy mam jeden warunek. A mianowicie... Ktoś by musiał mi pomóc z tym...
Życzę wam miłego dnia i smacznego posiłku jakby ktoś by jadł :3
Wasza Darkness1607

Nominacje :pOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz