''EHHH ...... apa gaduh gaduh ni.orang ramai tengokla tak malu ke.''kalut insyirah sambil mencuba meleraikan pergaduhan antara kawan baiknya dengan lelaki yang amat dia kenal.dia menarik kawanya yang sudah sedia untuk memukul lelaki itu dengan buku tebal di tangan.lelaki itu sudah mengasingkan baju nya sampai ke siku supaya dia bersedia untuk bergaduh dengan perempuan di depannya itu yang sedia untuk memukulnya.tak kesah la orang tenggok pun janji dia dapat melepaskan geram kepada wanita yang berada di hadapanya sekarang
'Harap je kecik!tapi perangai nauzzubillah!!'
''Syirah kau lepaskan aku sekarang.heiiii aku memang dah panas ni dengan laki nii.baik ko lepas Syirah ''
tegas suara munirah kepada syirah yang masih menahan dia dari dia bertindak tidak sepatutnya"Ishhhhh!!!! dah latu .tak malu ke orang ramai tengok korang gaduh macam budak kecil."Terdiam munirah dengan lelaki itu apabila mendengar jeritan nyaring insyirah.
Munirah hanya memeluk tubuh smbil menjeling lelaki yang berada di hadapanya sekarang.'kalau syirah takde dah lama lunyai jantan sombong ni'.munirah mendengus kasar.
"Haaaa pandai pun berhenti.ingat tak pandai baru nak sepak sorang sorang." Perli syirah yang sedang memeluk tubuh sambil memandang dua ekor 'beruk' di depanya sekarang
Lelaki itu hanya membuat muka selamba badak jee.
'Ingat hensem la buat muka macam tu'
Suasana di situ mula reda selepas di halau oleh syirah."macam mana korang boleh gaduh nii"soal syirah kepada mereka berdua.
Mereka berdua hanya senyap apabila syirah menujukan soalan.
'Laa aku tanya taknak jawab pulak'desis syirah.
Syirah memandang wajah lelaki itu sebelum mengeluarkan suara."abang buat apa dekat sini"munirah tersentak apabila mendengar je perkataan 'abang'yang keluar dari mulut sahabatnya.
"Abang?"
"Yaa abang.dia abang aku Iman Zul Asyraf bin Iman Zul Naim." Balas syirah kepada munirah yang sudah terkaku apabila mendengar balasan yang keluar dari mulut kawan baiknya.Zul hanya diam di hadapan adiknya sekarang.
*****
"Ahhhhh ahhh lepaskan aku la bodohh!!!!" Meraung seorang lelaki yang dihiris oleh pisau dipeha kanannya.bagaikan air yang mengalir deras yang melimpah di atas lantai bilik besi itu.
Lelaki itu hanya nyawa nyawa ikan apabila di perlakukan begitu kejam oleh bekas majikannya.
Rayyan Naufal hanya beriak selamba memandang bekas pekerjanya yang menikam belakangnya dengan pandangan marah.
'Pandai buat ,pandai tanggung'
"Zack!!!...kau uruskan jantan nii!!!..ikut lah ko nak buat ape dengan dia"arah Rayyang Naufal kepada Zack pembantunya dalam kerja gelap ini.Zack sudah tersengih lebar apabila dia mendapat makanannya.
'Dah lama aku tak kotorkan tangan aku ni'"Harini aku taknak kotorkan tangan aku"Rayyan Naufal melangkah keluar dari bilik besi yang dibuat has untuk tempat menyeksa mangsa.
Dia pantas pergi ke kereta Audi nya dan memecut laju di jalan raya.Dia mahu pulak ke rumah untuk berjumpa dengan wanita kesayangganya.
**********Naura leka memotong sayur sambil tidak perasan kedatangan suaminya di belakang.Rayyan Naufal perlahan lahan menghampiri isterinya dan memeluk erat badan wanita itu.dia meletakkan mukanya di leher isterinya yang terdedah akibat kolar kemejanya yang besar.isterinya selalu memakai kemeja dia di rumah,dia kata rimas pakai pakaiannya di rumah.bukan ade sape pun di rumah itu hanya dia dengan Naufal sahaja.bodyguard yang diupah oleh Rayyan semua tidak dibenarkan masuk.bibik pula semua bibik perempuan.so dia takdelah takut sangat bila suaminya tiada di rumah.sebab ade peneman untuk berborak nanti.
YOU ARE READING
Cinta Untuk Mr Dingin
Action"Tolong percayakan aku walau apa pun terjadi nanti.janji dengan aku yang kau akan bersama aku dah tak pernah tinggal kan aku..boleh kau janji dengan aku." "Walau apa pun ter jadi saya tetap akan percayakan awak.dan saya janji saya takkan tinggalkan...