"shit!" denk ik bij mezelf. Had ik maar geen ruzie gemaakt met DE Harry Styles. Hij zit in de bovenbouw en ik nog in de onderbouw. Ik zit nu in een leeg kamertje met alleen 1 stoel waar ik op zit. Oh sorry, ik heb me nog niet voorgesteld :). Ik ben Aya Van Der Hoeve. Ik ben 13 jaar en zit op De Alexander-Smit College. Ja, je ziet het al, ik heb een arabische naam en een Nederlandse achternaam ;). Nou, m'n vader is Nederlands en mijn moeder is Marokkaans maar toen ik 5 jaar was, waren ze gescheiden. Sindsdien woon ik nu bij mijn vader. Maar anyways...
ik heb geen zin meer om te leven. Harry heeft me opgesloten omdat ik hem keihard sloeg. Hij riep toen zijn bodyguards en sloten me op. Het was al 3 dagen geleden en ik heb in die 3 dagen alleen nog maar oud brood gekregen.
De deur gaat opeens open en ik zie Harry daar staan! "Harry, het spijt me! Ik was gewoon zo chagrijnig daarom gaf ik je die klap. So sorry, ik deed het niet express!" zei ik.
P.O.V Harry
Ik kwam binnen in de kamer waar Aya zat. Ze ratelde in 1 stuk door dat het haar spijtte. Omg, wat is ze toch mooi. Nee, Harry niet zo denken! Ze had je een keiharde klap gegeven! Ik liep naar haar toe. Ze keek zo bang. Ik zag het gewoon aan d'r blik. Ik wil haar niet meer pijn doen. "Rustig Aya, ik doe je niks. Ik wil ook zeggen dat het me spijt. Ik moest je niet opsluiten."
" E-echt..." zei Aya wat gekalmeerder. "Ja, echt..." Ik keek Aya recht in dr prachtige mooie blauwe ogen. Ik moet haar nu onmiddelijk losmaken voordat m'n bodyguards komen. Ik maakte haar los en we liepen naar buiten.
Heey! Dit is mn eerste boek! Ik hoop dat jullie hem leuk gaan vinden ;).
Ik heb niet zo veel talent maar het was gewoon proberen xD.
Zeg me wat je ervan vind en niet niet vergeten, ook voten ;). Ow en deze smileys ga je vaak zien. Ik ben verslaafd aan smileys xD.
Maarjah, volgende hoofdstuk komt snel :D
bye ♥ xxxBtissam Styles ;)
JE LEEST
Ontvoerd Door Harry.
FanfictionAya leefde een doodnormale leventje tot ze ruzie maakte met DE Harry Styles. Word het wat tussen hen? Of gebeurd er iets HEEL anders? Lees het nu in: Ontvoerd Door Harry. ;)