medyayı beğenirsnz inş ehu
NORINA
Jisoo uyandı, etrafına bakarak kardeşlerini aradı.
En büyükleri oydu, onların ablalarıydı.
"Jennie!Rose,Lisa!"
Ses gelmedi, koştu etrafına baktı.
"Jennie, Rose, Lisa!"
Etrafına bakındı ve tekrar bağırdı.
"NEREDESİNİZ?"
Daha sonra zihninde bir ses duydu.
"Unnie, benim Jennie.Uyandım ama neredeyim bilmiyorum!Sen neredesin?"
Jisoo rahatladı, bir kez daha zihinleri ile iletişim kurabildiği için genlerine minnetardı.
Zihinleri ile iletişim kurarken boynunun yanındaki iz parladı.
Daha sonra Rose ikisine de seslendi.
"Jennie unnie?Jisoo Unnie, Lisa?"
Lisa ve Rose, ikizdi.
Lisa saat farkı ile en küçükleriydi.
"Rose, neredesin?Lisa nerede?"
"Unnie bilmiyorum, her yer çok farklı sadece kırmızı şeyler var."
Jisoo'nun kalbi hızla atmaya başladı çünkü o sadece gri şeyler görüyordu.
Jennie konuştu.
"Unnie, burası kahverengi."
"Benim olduğum yer de gri."
Jisoo konuştu.
"Bakın, kalp sıcaklığımız ile birbirimizi bulmaya çalışacağız tamam mı?"
"Lisa ne olacak?"
Jisoo cevap verdi;
"Önce bir üçümüz karşılaşalım."
Jisoo devam etti.
"Güçlerinizi kullanmayın, zaten böyle konuşuyor olmamız ve kalp sıcaklığımızı kullanacak olmamız yeterince yorucu."
Jennie bir ses çıkardı.
"Biz farklı yerlerdeyiz Unnie, farklı gezegenler belki de sistemler.Nasıl aklıma gelmedi bilmiyorum, Sopente bize ders verirken görmüştüm, Norina ve Totyante hariç her yer, tek renkten oluşan kayalarla kaplı.Totyante'de değiliz, havaya bak.Norina'da olsak, herkes kim olduğumuzu öğrendiği için ölmüş olurduk."
Rose çığlık attı.
"Unnie, hatırladım.Biz kara delikten geçtik!"
Hepsi kara deliği duyunca yaşanılanlar akıllarına geldi.
"Öleceğiz diyorum!Gitmek zorundayız!"
Rose geri çekildi.
"Ben yapamam, orası ölümden daha kötü."
"Oranın iyi mi kötü mi olup olmadığını bilmiyoruz Rose, gitmek zorundayız!"
Jennie Jisoo'ya katıldı.
"Bunu yapmazsak Norin bizi öldürür!Sarajanna'nın soyundanız biz."
"Ama,"
Lisa Rose'nin elini tuttu ve sıkıca sıktı.
"Ben, biz hepimiz birbirimizi koruyacağız."
Jisoo onlara gülümsedi.
"Sonumuz, başlangıcımız, başlangıcımız, sonsuzluğumuz için."
Hepsi bedenlerini bıraktı.
Üçü bir anda tekrar etti.
"Sonumuz, başlangıcımız, başlangıcımız sonsuzluğumuz için."
Lisa'nın sesi geldi.
"Unnie, n'olur beni gelip alın, ayağım bir kayanın altında sıkışık, o kadar yorgunum ki gücümle kayayı yok edecek halim yok."
"Lisa!Rose, kendini iyi hissediyor musun?Kalbinizi bağlayabilir misin?"
"Tabii ki yaparım!Lisa, hazır ol."
Jennie konuştu.
"Lisa, etrafında ne renkte kayalar var?"
Lisa konuştu;
"Parlıyorlar, emin değilim.Kristal olabilirler burası Anchellum galiba, bilmiyorum."
"Ben Jisoo Unnie'nin Tupika'da, Rose'nin Suangsun'da olduğunu düşünüyorum, ama benimkinden emin değilim.Kahverengi osante türü gibi gözüken kayalar.Lisa biliyor musun?"
Kısa bir süre sonra cevap geldi.
"Goghem, Goghem olabilir."
Jisoo doğru ya dercesine kafasını salladı.
"Ama Lisa, Anchellum'daki parlak taşlar 1342 Norina Yılın'da söndü.Sopente öyle demişti."
"Sopente yalan söylüyor, Norin'in köpeği.Buraya yakında gelir beni bulurlar Norin'in hedefi parlak kristallerdir tabii ki."
•
"Namjoon, Taehyung, Hoseok!"
Jin hıçkıra hıçkıra kayboldukları kara delikte ağlıyordu.
Jungkook, Jimin ve Yoongi'nin de bir farkı yoktu.
Sağa sola gidilmiyordu, burası sizi hapsediyordu.
Her yer aynıydı.İlerlerseniz bir adımdan sonra onlara olduğu gibi kara delik sizden bir şeyler götürebilirdi.Belki de Norina.
Norin'in o cırtlak sesi yankılandı.
"Hey, arkadaşlarınızı aldığım için üzgünüm çocuklar.Yani umarım öyleyimdir,"
Kahkaha attı.
"Siz Norina'da yasayı çiğneyenlere ne olduğunu bilmiyor musunuz?Alın onları."
Çocuklar uyandıklarında yüzlerine buz sürülerek hızlıca ayılmalarını sağladılar.
"72K Seokjin, 93M Yoongi, 121P Jimin ve 154J Jungkook.Totyante için açtığım akademinin biricik en iyi savaşçıları ve ölen şu diğerleride var."
Norin mükemmel yüzüyle daha da iğrenç gözüken tek varlıktı.
İncecik beline elini koydu.
"Normalde cezanızı biliyorsunuz değil mi çocuklar?Size Julo içirip canlı canlı derinizi çürütmek daha sonra da birbirinizi öldürmek.Hatta size daha ağırı.Ama,"
Yine o iğrenç gülüş.
"Sizden başka bir şey istiyorum."
Jin ona eğilen Norin'in yüzüne tükürdü ve cevap verdi.
"Ne sikim istiyorsun Norin?"
"Bana 4 kızın kalbini getirmenizi istiyorum."
"Kendin de yapabileceğin bir şeyi neden biz yapıyoruz?Ve bir sürü köpeğin var hepsi 4 kız kalbi getirebilir."
"Ama benim istediklerim, Sarajanna'nın soyundan olan o 4 kız.Kara deliğimi güzel sonsuzluğumu neredeyse yok edecek 4 kız.Ve Totyante ile savaş başlayacak zaten," ellerini çırptı.
"Biliyorsunuz ki Totyena çok kaşındı, adamlarımı ona göndereceğim."
Küçük bir çocuk gibi kıkırdadı, iğrençti.
"O yüzden bu 4 kızı, hepiniz ayrı ayrı yakalayacaksınız.Ama dikkat etmeniz gereken şeyler var."
•
•
arkadaşlar hepinizin bu isimler ne amına koyauım demeden önce şunları açıklayayım zamanla anlarsssınızxxxxxhemen yb yayımlayıp şey etmekte istemiyorum çok ama ĞQŞSŞQŞSŞSŞŞSŞWŞAŞĞASÖDĞW
ŞİMDİ OKUDUĞUN
norina • blackbangtan
FanfictionNorina-1568 Norina Yılı- Gezegenler arası yolculukta ışınlanmada kara deliğe düşen 7 genç, rastgele bir yere gönderilmeye mahkûm. Onlar yasaları çiğnedi, onlar karadelikte. Kurtulmanın 1 yolu var, o 4 kişinin kalbini getirmek. Ya da... Herkes Norin...