N-2

397 45 15
                                    

medyadaki editi ben yaptm eheue umarım beğenirsnz

"Hayır Norin, beni al!"


Norina Paktikülenos Sarayı-1568 Norina Yılı-

Karşısına aldığı 4 gence sinsice sırıttı ve adamlarından hologramı çalıştırmalarını istedi.

Hologram açıldığında 4 tane kadın çıktı.

Norin konuşmaya başladı.

"Gördüğünüz bu kızlar, bahsettiğim kızlar.Çok güzeller değil mi?Şimdi size onları tanıtmaya başlayacağım."

Norin'in adamları görüntüyü değiştirdi.

3 kızında boynunda güneş şeklinde bir leke vardı.

"Jennie, Jisoo ve Rose.Gördüğünüz gibi, üçününde boynunda aynı leke var ve aynı yerlerde, şimdi ise Rose'nin ikizi olmasına rağmen..."

Sonra görüntü değişti.

Şimdi çıkan kızın omurgasının boylu boyunca güneş şeklinde lekeler vardı ve aşağıya doğru küçülüyordu.

"Aralarında en küçükleri, o doğunca anneleri öldü, daha doğrusu Güneş'de büyük bir patlama gerçekleşti.Ona ve kardeşlerine tüm güç geçti.Bu kızın tek farkı, lekelerin farklı yerde olması ve ben her lekenin farklı güçleri temsil ettiğini düşünüyorum."

Norin'in gülümsemesi soldu.

"Bu kızların birbirine olan bağı, çok farklı.Kalpleri, zihinleri birbirine bağlı.Lalisa ve Rose ikiz, evet neden benzemediklerini tahmin etmişsinizdir.Bu 4 kız, kalp sıcaklıkları diye adlandırdıkları bir güce de sahipler.Aynı zamanda, sizi yakabilir;zihninizi yönetebilir ve size istedikleri her şeyi yapabilirler ancak eğer beraber olurlarsa.Güçleri onları ele geçirmeden önce çok narin gibi gözükebilirler özellikle Rose.Duygusal olmasına kanmayın;göz yaşı ile isterse sizi zehirleyebilir."

Görüntü değişti.

"Hepiniz bu araçlardan bir tane alacaksınız ve size düşen kızımızı almaya gideceksiniz," görüntü değişti ve bir hücre tarzı oda çıktı."Kızları bu odada tutun, bu oda enerjilerini emecek; hem ruhsal hem de fiziksel olarak.Sadece Norina'da ve Totyena'da ışınlanmayı kullanabiliyoruz.Yolculuğunuz; gidişiniz 36,gelişiniz ise bu odayı kullanacağınızdan yavaşlayacak ve 58 gün yani toplamda 94 gün olacak.94 gününüzü benim için feda edeceksiniz,"

Çocuklara öpücük attı.

Jin sinirle konuştu.

"Bizim bu siktiğimin planından çıkarımız ne Norin?"

Norin kahkaha attı.

"Eh, belki de bir tanecik kardeşleriniz ölmemiştir değil mi?Yani kardeş olayını da anladınız işte."

Norin adamlarına bakış attı,"Hazırlayın onları."

Norin çıkacakken Yoongi bir soru sorarak onu durdurdu.

"Kızları orada öldürsek ve yine aynı hızda buraya gelsek?"

Norin arkasını döndü Yoongi'ye yaklaştı ve onun vampir gibi soluk, beyaz ve pürüzsüz tenine bir kılıç kadar sivri tırnaklarını geçirdi.

"Böyle bir şey isteseydim, söylerdim değil mi?"
Çıkan kanı yaladı ve tekrar lanet olsun ki yeniden gülümsedi.

"Merak ediyorsanız diye söylüyorum, kızları burada öldüreceksiniz."

"Norin, kızlar ya dünya ile ilgili şeyler bulursa?"

Norin zevkin doruğundayken bir anda bu konuyu açan Jonathan'a baktı.

"Jonathan, seni küçük budala neden seks yaparken bunu söylüyorsun?"

Jonathan Norin'in boynunu öptü.

"Özür dilerim Kraliçem...sadece sana zarar gelmesini istemiyorum."

Norin Jonathan'nın kucağından kalktı.

"Bunları düşünecek statüde değilsin Jonathan.Birkaç şeyi bilmen işlerime karışabileceğin anlamına gelmiyor, sadece ihtiyaçlarımı karşıladığım bir seks kölesinden ibaretsin, o yüzden sadece işini yap.Şimdi dışarı çık."

Jonathan dışarı çıkmak yerine kalktı ve Norin'e sarıldı.

"Seninle ne zamandan beri seks yapıyoruz Norin?Seni biraz olsun bile tanımadığımı mı sanıyorsun?Bana seni zevkten kudurturkenki itaat edişlerini hatırlatmak zorunda olmadığımı söyle.Bensiz yapamazsın Norin, bunu sende biliyorsun.Denemiştin, o yüzden beni küçümseme."

Jonathan haklıydı, Norin ne kadar kabul etmesede Jonathan onun zaafı sayılırdı.

Ama sadece sayılırdı, Norin gibilerin asla uğruna her şeyi feda edeceği şeyler olmazdı; ya da bu zaman kadar kimse bulamadığı için herkes böyle sanıyordu.

Jonathan kıyafetlerini giydikten sonra çıktı.

Quewi'sini açtı ve saatin kaç olduğuna baktı.

Quewi ileri düzey teknolojiye sahip eski adıyla bir telefondu.

"Quew, Jisoo'ya ulaşabiliyor musun?"

Jonathan, Jisoo'ya aşıktı.

Norin'i kullanıyordu hem de her zaman, çünkü Norin hak ediyordu hem de her şeyi.

"Quew, Jisoo'ya ulaşamıyor.Quew, özür diliyor."

Gelen hologramik(inş böyle yazılıyordu) ses Jonathan'ı tekrar umutsuzluğa soktu.

"Jonathan, sen dalga mı geçiyorsun?Her gün onunla yatıyorsun ve sonra gelip bana beni sevdiğini mi söylüyorsun?Kusura bak, ama sana asla o gözle bakmayacağım.Şimdi git ve bana olan sinirini onun bedeninden çıkar, eminim bu Norin'in hoşuna gider."

Jisoo Jonathan'a bunları söyledikten onu ittirmiş ve gitmişti.

Daha sonra kızlar hakkında her şey açığa çıkmıştı.


Dünya |2097 Dünya Yılı|

"Janna!"

Sarajanna arkasını döndü ve Jamoon'a koşarak sarıldı.

"Moon!"

İkisi birbirinden bir o kadar zıt duruyordu ama kalpleri hala birbirleri için çarpıyordu.

"Janna, sana söylemek istediğim bir şey var."

Gizli yerlerinde yani Dünya'da;yeşil ve mavi renklerin birbirleriyle kavuştuğu o güzel Dünya.

Kimse onları tanımıyordu her yerde, her an istediklerini yapabiliyorlardı.

Kimse birinin Güneş'in Prensesi, diğerinin de Ay'ın Prensi olduğunu bilmiyordu.

Jamoon diz çöktü ve aşık olduğu kahverengi gözlere baktı.

"Evlen benimle Janna,eşin olmama izin ver."

"Moon,"

Kahverengi gözler, Güneş'in sarısına büründü.

"Moon, evet!Seninle her şeye varım sevgilim!"


-aynı zamanda farklı bir yerde-

Norin laboratuvarda  kendisine lazım olanı arıyordu.

Aradığı şeyi bulduğunda gülümsedi.

"Önce baban annemi elimden aldı, şimdi de Jamoon'u elimden sen aldın Sarajanna...Senin cezanı herkes çekecek."

slm yine kitabım gibi garip bir bölümle geldim diğer bölümde bazı şeyler açığa kavuşck işte bu hadi
bb
-ipopo

norina • blackbangtanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin