(ARKADAŞLAR ÇOK GEÇ GELEBİLİR BÖLÜMLER KUSURA BAKMAYIN)
Jennie:of ya canım sıkıldı bişeymi yapsak kızlar.
Rose:hım aslında iyi olur bi cafeye gitsek kızlar he?
JİSOO-LİSA:hım bencede iyi olur..
Lisa:ya ama kızlar ben korkuyorum ya birden jungkook'la karşılaşırsak.
ROSE-JİSSO-JENNİE:LİSAAAAAAA.
Lisa:tamam kızlar kızmayın sadece söyledim ya küstüm sizle siz gidin birlikte ben gelmiyorum artık beni sevmiyorsunuz siz hıh..
lisa odasına gider ve hemen bilgisayardan jungkook'un her bilgisini araştırır ve bir deftere yazar.
tam o arada kızlar gelive şöyle der jennie:
lisa napıyosun elindeki defter ve jungkook'un bilgileri ne ala lisa açıklarmısın....
Lisa:şeyyyy ya boşver nasıl biri oldugunu araştırdım siz gidin hadi hadi lütfen.
JENNİE:lisa o defteri bana ver .
lisa:hayır olmaz hayatta benim özel şeylerim var..
Jennie:lisa inatlaşmada ver şunu.
Lisa:ya off jennie dur.
ikisi çekiştirir ve birden defter yırtılı verir ve jennie okur ve buna inanamadıgı çin ise bayılır.
Lisa:jennie uyan off özür dilerim hepsi benim yüzümden.Bunu yapmamalıydım jennie uyandıgında nedicem ben of ya ah başıuma gelenler yeter ya...
Rose:jisoo lisanın odasında bir ses geldi bişey düşürmüş olmasın lisa.
Jisoo:blmem ki gel bakalım oyleyse.
rose jisso lisanın odasına gelir ve bakar bakmaz jennienin bayıldıgını görüp bunun sorumlusu lisa sanıp ona bagırılrlar dogrusu sorumlusu lisaydı.
ROSE-JİSOO:lisAAAAAAAAAAA
lisa:kızlar özür dilerim bunu yapmak istemezdim ama birden oldu defteri ver dedi ve vermedim birden çekiştirdi ve içindeki yazıları okudu ondan sonra birden bayıldı kızlar gerçekten özür dilerim ya.
Rose:o kitabın içinde yazacak nekadar öenmli şey var lisaa ya bıktı artık senin özelinden.
Jisso:hayır lisa bunu sen mi yazdın yoksa gözlerim mi yanlış görüyor lisaaaaaa bunu nasıl yapabildin bize heee hem sevmiyosun hemde bilgilerini alıyosun yazıklar sana lisa gerçekten.
Rose:ver bakıyım şunu ne varmış bakalım lisanın bukadar onemsedigi konu.
Jisso:al inanamıcaksın ama.
(Rose okur ve şöyle der lisaya bagırarak)
Rose:lisaaaa bunu sen mi yazdın soyle bana lisaaaa bize bunu nasıl yaptın nasıl ya hem sevmiyosun hemde bilglerini alıp bizden saklıyosun şimdi bunu gidip menejere göstercem of lisa ya off
Jennie yavaş yavaş gözleri açılır ve söyle der:
Jennie:kızlar noldu bana neden yerdeyim ben soyleyin nolduda düştüm?
Rose:jennie sırası degil sonra önce lisanın durumunu çozelim diğimi lısacım geç suraya.Jisoo sen jennieyle ilgilen biz hemen geliyoz tamammı.
Jisoo:tamam rose ama pek fazla şeyler şöyleme atılır gruptan berki.
Rose:konuşulacagı kadar.
Jiiso:jennie sen şöyle otur biraz dinlen ben sana süt bide meyve getiriyim.
Jennie:saol jisoo
Jisso:önemli degil ,
--------------------------------1 saat sonra------------------------------
Jisoo:rose neden geç kaldınız.Lisa nerde
Rose:lisayla konuşacakmış ben gösterdimde cık dedi ben cıkmak istemedim oyuzden iş orda uzadıda ya boşver sen napcaksın jennie nasıl oldu.
Jisoo:hım iyi oda ballı süt ısıttım sonrada film izleyip meyve yedik soyup da da şimdi dinleniyor bana demişti neyse lisanın sorunu nolcak of lisada biraz gariplik var ya.
Rose:sorma hemde cok var onda birsürü vardık yani.
Jisso:Neyse bizde biraz film izleyek.
----------------------------SABAH OLUNCA----------------------------
Rose:kızlar kalkın hadi jennie jisoo.
JİSOO-JENNİE:tamam azcık daha.....
Rose:tamam bende o sırada lisanın durumuna bakıp geliyim.
Jİ-JE:tamam.
(EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE BİTMİŞDİR UMARIM BEGENMİSİNZDİR SİZİ SEVİYORUM OKUMAYI VE OY ATMAYI UNUTMAYIN😍)