Rose:bencede.
Lisa:ama kızlar.
Blacpink:lisaaaaaa
Lisa:tamam tamam.
Jungkook hala gitmiyordur ve buna lisa çok sinirliydi.
Lisa:ya ama gitsin o olunca yapamiyorum işimi.
Jungkook:vay vay şuna bak sen:D
Lisa:jungkookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
Jennie:lisa neden bagiriyosun sus birazcık.
Lisa:gitsin o gitmesse ben giderim bu okulfan kızlar artik burama kadar geldi çünkü ben bu cocugu cekemem.
Rose:lisaaa
Jisoo:lisaaa
Jennie:gitmee
Lisa:kusura bakmayın
-----------------Dizi müzügü-------------💖
Böylece sadece 3 kisi kalirlar.
Blacpink adlı grubun artık hayranı kalmaz blacpink hayranlari artık twıce grubunu severler.Tabi blackpink buna cok ama çok üzüldüler.
Jennie:olamaz herkes bizi takipten çıkmışlar.
Rose:2 tapikçimiz var oda birtane iki kucuk kızlar.
Jisoo:napıcaz artik bir siradan insaniz unlude degiliz.of hepsi zaten lisadan sorumlu nasil dusunmedi hayranlarimizi nasil.
Jennie:aynen.
Menejer:kızlar size uzucu bi haber vercem artik gurubunuz olmucak bu grup adi kalcak ama siz olmucaksiniz baska kizlari alcaz mecburen boyle.
Blacpink:olamazzzzzzzzzzzzzz.
Menejer:olcak ama artik lisa yok dagiliyosunuz arti tek tek olacaksınız.
Jennie:hayirrrrrrrrrrrr
Rose:hayirrrrrrrrrr
Jisoo:hayirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Menejer:bagırmayın artik ya tek grup olursunuz yada bir unlu olmassiniz yani sizde boylece normal bir insan olursunuz degerli biri olamassiniz.
Menejer bu soylediklerinden sonra evlerini terk etti hatta o evi aldi ve onun yeeine baska bir grup geldi.
Jennie:hadi kızlar toplanalım.
Jisoo:hayir bura bizim evimiz.
Rose:ama artik degil cunku bizim yerimize baska grup gelcek.
Jisoo:hayir olmazzzzzz😢😢.
Rose-jennie:hadi.
Toplandiktan sonra eve goz gezdirdiler ve nekadar mutlu bir hayatlari oldugunu hatirladilar hepsi duygusallandilar.
Jennie:gorusuruz evimiz.
Jisoo:gorusuruz😣.
Rose:görüşünüz.(Arkadaşlar bu bölümde burda bitmiştir.Umarım begenmissinizdir.beni takip etmeyi unutmayın💖💖😍.)