Heló emberek ez egy ItaKaka au sztori. NaruSasu-val a háttérben 😋 Remélem mindenkinek tetszeni fog!
Itachi lecsapta az ébresztőjét. Miért kell ilyen korán felkelni?
Persz az iskola miatt...mi más miatt?Feltápászkodott felkötötte hosszú fekete haját, átöltözött és lement reggelizni.
Az öccse Sasuke már lenn volt és nagyban maszojlta a piritósát. Sasuke nem sokkal volt fiatalabb mint Itachi egy suliba jártak és ő most kezdte a gimnáziumot. Itachi már végzős volt.
Mikor befejzték az evést együtt elindultak suliba.
Itachi sosem tudta miért így hívják az iskolát 'Konoha Rejtett Gimnáziuma és Egyeteme'. Talán mert a falu nevében és benne volt 'Levél Rejtett faluja' vagy mert annak ellenére hogy a kisváros közepén volt, aki nem kereste nem könnyen találta meg az épületet. Talán az utóbbi.
Megérkeztek a célállomásukhoz és elköszöntek mert külön épületben tanultak.
Itachi végig sétált a folyósón és meglátta az értelmét annak hogy minden reggel felkel.
Egy gyönyörű ezüst-szürke hajú, feketés szemű, mindíg egy egészségügyi maszkot viselő srác sétált vele szemben.
Itachi már gyerekkoruk óta szerelmes volt ebbe a srácba de sosem tudta elmondani neki.
A srác körülbelül akkora volt mint itachi de vékonyabb és kecsesebb.
Itachi szíve a torkában dobogott amikor megszólította."Jó reggelt, Itachi!"
"Jó reggelt Kakashi-san!"
"Maa..maa... mondtam már hogy hagyd a formalitásokat a Kakashi is megteszi" mosolygott Kakashi.
Itachi éppen mondani akart valamit amikor félbeszakították.
"KAAKAAASHIIII" kiáltotta az ezüst hajú srác egyik barátja.
"Sajnálom Itachi mennem kell. Jól van megyek már Gai!"
Itachi nézte ahogy élete szerelme elsétál mellette.
A nap hátra lévő része elég unalamas volt és még Kakashival sem találkozott aznap többet.
Mikor hazaért azzal szembesült hogy az öccse majd kiugrik a bőréből.
"NII-SAAAN! Képzeld bevezettek egy olyan programot hogy az elsős gimnazisták kapnak egy egyetemista segítőt csoportonként. Holnap kapjuk meg a beosztást.""Ez nagyon jó és kivel leszel egy csapatban?"
"Azt is csak holnap tudjuk meg. Már várom." ?mondta lelkesen Sasuke egy vigyorral mely az egész szobát betöltötte fénnyel.
Itachi meg borzolta az öccse haját majd felment a szobájába.
A komódján volt egy kép róla, Sasukéről és Kakashiról amikor még kicsik voltak.
Gyerekkorukban nagyon jóban voltak Kakashi szinte minden nap ájött hozzájuk játszani. Sajnos amikor elkezdték a gimit olyan sok dolguk lett hogy eltávolodtak.
De Itachi még mindí szerelmes volt belé.
'Abba a gyönyörű ezüstös hajba ami ellen áll a gravitációnak. Abba a két csillogó szürkés feketés szembe amiben az ember képes egy pillanat alatt elmerülni . És abba a selymes nyugott hangba.' gondolta végig Itachi majd mérgesen beletemette az arcát a párnájába.'Miért nem vagyok képes elmondani nek!'kérdezte önmagát de válasz nem jött.
Itt még nincs vége a történetnek! Ha kíváncsi vagy mi fog történni kövesd nyomon a fejezeteket. Hát nem tudom hogy vagytok vele de én jobban szeretem ukeKakashit mint amikor ő van felül. Hamarosan következik a második fejezet. Addig is sziasztok!
YOU ARE READING
Mire vársz? Mondd el neki
FanfictionItachi és Kakashi ugyanabba az iskolába járnak. Itachi végzős gimnazista Kakashi másodikos az egyetemen. ItaKaka (Itachi seme. Kakashi uke)