Itachi nagyot sóhajtott. Végre haza mehetett a hosszú munkája után.
A hazafelé úton elsétált régi iskolája előtt ahol a kisöccse most egyetemista.
Alig várta hogy haza érhessen és ledőlhessen az ágyra.
'Na végre! Azt hittem sosem lesz vége ennek a napnak.' gondolta amikor kinyitotta az ajtót.
Ledobta a kulcsot és a táskáját. Éppen a cipőét készült levenni amikor meghallotta.
Kakashi csodálatos hangja betöltötte az egész házat. Itachi egy pillanatra behunyta a szemét és csak hallgatta. Már nem is érezte magát fáradtnak.
Bement a konyhába ahol az a csodálatos látvány fogadta amiről már gyerekkora óta álmodott.
Kakashi éppen a vacsorát csinálta miközben együtt énekelt a rádióval.
Egy lassú szám jött be a rádión és Itachi elmosolyodott. Erre a dalra táncoltak az esküvőjükön.
Itachi halkan Kakashi mögé ment és átölelte a derekát. Oda hajolt a vállához és mély levegőt vett. Érezte az ezüst haj vaníliás illatát.
Kakashi halkan nevetett egyet.
Itachi imádta a nevetését.Lassan elkezdtek a ritmusra dülöngélni majd Itachi gyorsan elzárta a tűzhelyet és megforgatta Kakashit.
Egyik kezét a derekára rakta a másikat pedig összefonta Kakashiéval.
Kakashi átölelte Itachi vállát és elkezdtek táncolni.
Lassan suhantak a szoba egyik feléből a másikba.
Amikor a zene véget ért Kakashi kikapcsolta a rádiót és leült a kanapéra Itachi mellé.
Kakashi rádőlt a másik vállára majd mégegyszer összefonták ujjaikat.
Egy darabig csend volt egészen addig amíg egy kis hét éves ezüst hajú szélvihar félbe nem szakította.
'Anyu!' a kis szélvihar Kakashi felé fordult aki mindíg elpirult amikor a gyermeke anyunak szólította.
'Anyu nééééézd! Gyere már nééééééééézd' mondta a hosszú ezüst hajú szélvihar nyafogva.
Kakashi lassan oda ment leguggolva a kislánya mellé nézve a papírt amit a kezében tartott.
Erre Itachi is felállt. Elindult feléjük de a szélvihar ami még az előbb úgy suhant át az előszobán, hogy feldöntött mindent, ezt felelte hidegen.
'Apa te nem nézheted!'
Itachi egy kicsit letört.
'És miért nem?' kérdezte egy kicsit szomorúan
'Hát azért mert, nem mutathatom meg a szülinapi ajándékodat még a torta előtt! Szóval ne nézz ide, butus!' mondta játékosan.
'Hát akkor együnk tortát!' mondta boldogan Kakashi.
'YAAAAAAAAY!' kiáltotta egyszerre apa és lánya
Kakashi csak nevetni tudott ezen.
'Gyere Koushi segíts megteríteni.'
mondta Kakashi a lányának.Mikor megették a tortát Koushi odaadta az ajándékot. Egy családi kép volt amit Kakashi segített megkeresni és Koushi csinálta meg a keretet.
Egy szép világos kék keret volt tengeri kagylókkal díszítve.Itachi örült az ajándéknak...fenébe is majdnem elbőgte magát.
Miután elmosogattak és agyba tették az ő kis szelviharukat Iatchi és Kakashi megint leültek a kanapéra.
Kakashi megcsókolta Itachit aki elmélyítette azt. Itachi befúrta az ujjait az ezüst tincsekbe.
Kakashi megállította
'Nekem is van egy ajándékom szamodra. Menj fel és öltözz át aztán gyere ki az erkélyre.'
Itachi úgy tett.
Mikor kiment Kakashi az erkélyen ült egy pokrócon a lábát lelógatva. Mellette egy gyertya és két boros pohár egy vörösboros üveggel.
Itachi leülte mellé és lassan elkezdték iszogatni a bort.
Nézték a csillagos eget. Aztán Itachinak támadt egy ötlete.
'Énekelj. Énekelj nekem.'
Kakashi elmosolyodott és elkezdett énekelni.
Itachi hátradőlt és behunyta a szemét.
Egy idő után az ének abbamaradt és Kakashi azt súgta a fülébe:
'Itachi, nézd ez az ajándékod.'
És Itachi kinyitotta a szémet arra, hogy Kakashi ül fölötte a maszkja lehúzva és mögötte ezernyi hullócsillag.
' Ez a legszebb dolog a világon' gondolta
És nem csak a hullócsillagokra értette.
Itachi lehúzta maga mellé a szerelmét és hosszasan megcsókolta.
'Szeretlek. Nagyon nagyon szeretlek.' mondta Itachi és megint megcsókolta.
'Én is szeretlek.' mondta mosolygva Itachi szemébe nézve Kakashi.
'De én még jobban'
Mondta majd megint megcsókolta Itachi.
Kakashi erre nem tudott mit mondani csak elolvadni a csókba.
Na remélem tetszett! Ez a vége a történetnek. Remélem mindenki élvezte.
Sziasztok 💜
YOU ARE READING
Mire vársz? Mondd el neki
FanfictionItachi és Kakashi ugyanabba az iskolába járnak. Itachi végzős gimnazista Kakashi másodikos az egyetemen. ItaKaka (Itachi seme. Kakashi uke)