(Jasmins synsvinkel)BIIP BIIP. Ja det var mit dejlige vækkeur, klokken er 06:30. Jeg satte mig op i sengen og tog min mobil op og tjekke de sociale medier. Jeg havde fået en snap fra Melanie, hun spurgte om jeg skulle til dansetime i dag, jeg skrev ja. Jeg har ikke været der de seneste par gange da mit knæ har drillet mig, men det er så stille ved at gå over.
Jeg gik ned i køkkenet, og tog noget morgenmad, det blev til en skål med frugter da jeg ikke var så sulten. Jeg satte mig ved bordet, og spiste færdig, i mellemtiden kom min mor ned.
Heidi: Godmorgen skat! Har du sovet godt? Spurgte hun min mor har altid det største smil på læben.
Jasmin: Ja det har jeg mor Svarede jeg. Lidt om mig. Hedder jasmin (No shit) er 15 år, kommer fra Norge i en by der hedder Trofors, går i 9 klasse, i min fritid danser jeg og spiller håndbold. Har en bror: Jalte og en far: René har tre hunde ved navn. Avicii, Ozzy og Joya, det er blandingshunde. Mine yndlingsfag i skolen er Engelsk, Norsk og Gymnastik. Ja det var lidt om mig videre til historien.Jeg blev færdig med at spise og gik op på badeværelset for at børste tænder, jeg satte mit hår op i en høj hestehale, jeg tog nogle bukser på med hul i knæene, og en Levis trøje. Jeg tog min mobil og gik ned og tog jakke og sko på.
Heidi: Skal jeg køre dig? Spurgte hun
Jasmin: Ja tak! Svarede jeg.Vi gik ud i bilen og hun kørte mig hen til skolen, det første jeg ser er Melanie. Jeg stiger ud af bilen og går mod hende.
(Melanies synsvinkel)
Jeg ser Jasmin kommer gående imod mig, så snart hun kom hen til mig gav vi hinanden et kram. Vi kom ind i klassen, og vores øjne mødte Alison og Maja, de var de populære piger! Og de har altid kun haft noget imod Jasmin, hun er både blevet låst inde på toiletter, blevet kaldt alle mulige navne, og værst af alt nogle ting man ikke siger til folk, som f.eks. at de skal dø eller man ønsker de aldrig var blevet født.
Lidt info om mig. Jeg er 15 år bor også i Norge, Trofos, tre huse væk fra Jasmin. I min fritid danser jeg og spiller fodbold, Jasmin og jeg ser tit hinanden. Vi har været bedste veninder siden børnehaven! Jeg bor sammen med min mor: Heidi min far: Morten min søster: Malou
bror: Mathias. Mine ynglindsfag i skolen er Matematik, Gymnastik og Norsk.(Skipper skolen da det ikke er så spændende)
(Jasmins synsvinkel)
Heldigvis var det fredag i dag så jeg skal hjem til Melanie og sove hele weekenden! Fordi vi skal til en koncert med Marcus & Martinus, ved ikke rigtig noget om dem, og har kun hørt to sange med dem! Men de er meget kønne!
Vi skulle til at spise aftensmad Melanie og jeg har ikke rigtig lavet noget! Vi fik lasagne hvilket jeg elsker! Efter vi havde spist gik vi op og børstede tænder og lagde os i sengen!
DET VAR ANDET KAPITEL HÅBER I KAN LIDE BOGEN OG MIN ANDEN BOG TVILLINGERNE OG DRAMAET, HUSK OG STEM PÅ MINE BØGER DET VIL BETYDE MEGET. SYNES I PIGERNE SKAL VIDE AT DE SKAL MØDE DRENGENE SKRIV FORSLAG I KOMMENTAREN
YOU ARE READING
De nye dansere
FanfictionJasmin og Melanie er to bedste veninder, som bor i Norge. De elsker at danse og har vundet mange konkurrencer. Jasmin er den uheldige af dem der bliver mobbet fra hendes klasse. Men en dag ændre det sig da der starter to nye drenge i klassen og sætt...