Kap//5 Hvad laver i her?

39 2 0
                                    

(Jasmin's synsvinkel)

BIIP BIIP, mit dejlige vækkeur vækker mig fra min dejlige søvn. Jeg tager min mobil, og tjekker de sociale medier, jeg har fået 1k følgere på instagram (Følg lige min instagram Jasmin_kongstad haha) jeg slukkede min mobil, og gik ned og spiste morgenmad. Det blev til en nutella mad. Efter jeg blev færdig gik jeg op, børstede tænder tog tøj på.

Jasmin's outfit

Jeg går nedenunder tager sko og jakke på, siger farvel og går mod skolen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jeg går nedenunder tager sko og jakke på, siger farvel og går mod skolen. Melanie og jeg fyldtes i skole det gør vi hele tiden. Da vi kommer op på skolen, kan vi skimte Marcus & Martinus gad vide hvad de laver her.

Jasmin: Hej hvad laver i her?
Marcus: Vi skal starte her.
Jeg nikkede bare, og vi gik ind i klassen og satte os på vores pladser, vi sad ved et fire mands bord hvor der var to tomme pladser. Vores norsk lærer kom ind han hed Knud, og er sådan en rigtig gammel og gnaven en. Marcus og Martinus kom lidt tid efter timen var startet, de fortaltes om sig selv.
Knud: "I kan sætte jer ved Jasmin og Melanie!"
Marcus og Martinus nikkede og satte sig ved os de sad overfor os, timen gik ret hurtigt. Da vi går ud af klassen for at spise kan jeg høre nogen sige mit navn jeg vender mig om oh nej hvorfor lige nu!
Sarah: "Hey Jasmin!"
Jasmin: "Hvad Sarah?"
Sarah: "Hvem er dine venner? Er det nogle du har mødt som synes om dig?"
Jasmin: "Hvad rager det dig? Ja de kan godt lide mig, hvilket der er andre der ikke kan som er dig og dine veninder!"
Sarah: "Hvad kan man lide ved dig i det hele taget? Du har ingen stil og du er grim og"
Mere når hun ikke at sige før Marcus kommer ind i samtalen
Marcus: "Jasmin er en fantastisk pige, som er langt bedre end dig, hun render ikke rundt og fortæller mennesker hvordan de ser ud og hvor gode de er til de forskellige ting, hun kan nok flere ting end dig hun er en fantastisk danser."
Sarah: "Som om hun kan danse! Det er en konkurrence der er modtaget i morgen i hallen foran hele skolen!"
Omg hvad skete der lige her hun ville danse i mod mig foran hele skolen.
Marcus: "Du slår hende! Vi skal nok snakke med dem fra klassen! Hvor længe har hun mobbet dig?"
Jasmin: "Siden 6 klasse, hun siger hele tiden til mig jeg ikke er pæn har ingen stil eller noget"
Vi går ud i kantinen, og spiser vores mad og snakker ikke mere om Sarah resten af dagen.

Sidste time er slut jeg skal hjem og øve på en dans, fordi Sarah vil tage en dance battle op imod mig. Hun er den største nar jeg kender, jeg er helt blank jeg har ingen dans, Melanie hjælper mig og vi får lavet en dans ud af det, den her dans skal jeg nok slå hende med hun kan vente sig..

(Springer resten af dagen over)

Jeg har lige børstet tænder og ligger i min seng og tænker over i morgen, men falder i søvn med at jeg nok skal vinde det!

UNDSKYLD FOR ET MEGET KORT KAPITEL MEN ER PÅ VEJ TIL SPANIEN SÅ DER KOMMER NOK NOGLE FLERE KAPITLER HVIS JEG FÅR DET PRESSET IND I MIT PROGRAM:))

De nye dansereWhere stories live. Discover now