CAPITOLUL 1

22 2 1
                                    

Este ora 07:00 asa ca ma duc sami fac un dus, iar dupa ma voi duce sa citesc deoarece am inceput o carte ce se numeste  "DRAGOSTEA INVINGE TOT". Ok deci este ora 09:00 asa ca trebuie sa ma imbrqc ca la 10:5 sa fiu la scoala deoarece intru la 10:10.
  
PE DRUM
Merg frumusel cand cineva imi pune mana la ochi si zice pe o voce mai ragusita:
X-cine e?
E-amm.......Mario?!?!
M-da-- si imi ia mainile de la ochi

LA SCOALA
Merg pe holul scoli si vad o turma de copii care fug fericiti spre iesire. Intru la ora de matematica.

*****
In pauza(noi stam in clasa)
Sar in spatele lu Mario, si ne plimbam prin clasa iar dupa ma dau jos si in bratele lui sare Lui.
   

DUPA ORE
E-mariooooooooo!!!! Asteapta!!!!
M-Acu draga mea-- noi avem o relatie foarte apropiata deci daa..... el imi zice mie draga dar eu inca nu mam gandit ok deci. El asteapta iar eu sar in bratele lui.
   

Eu sunt inscrisa la niste dansuri moderne la noi la scoala si pentru ca Luii nu e inscrisa la dansuri eu fac intrun fel echipa cu mario. Adica... deocamdata facem Rokan-Roll. La miscarile din mijlocul dansului eu cu mario facem roata si ne invartim in aer si dupa fiecare face miscarea lor. Mario la mine tine scarita eu ma pun cu piciorul pe scarita dupa cu ambele picioare pe umerii lui si fac o rotire in aer dupa aterizez.  Dupa ma ia de o mana si de un picior si ma invarte. Apoi tremuie sa ma tine cu burta mea pe capul lui iar eu ci mainile si picioarele in aer si sa ma invarte iar dupa facem continuarea dansului.


LA DANSURI
D(instructorul)-Copii azi va trebui sa fqcem poza de sfarsit. Bun... pt ca Bianca si Mario sunt foarte apropiatti va trebui sa stea ca un cuplu adica bianca tu stai in bratele lui stil sfoara. Adica... el tine pratele in fata iar tu trebuie sa ti picioarele in sfoara  pe mainile lui. Stiu ca e Rockan-Roll dar in loc de Rokan-Roll vom face ceva mai de distactie si nu mai facem Rockan-Roll. Dar nu vom schimba coregrafia.


VA URMA
HEIII STIU CA NU POSTEZ IN FIECARE ZI  DAR MNOOO........... VA IUBIIII
YEEEEEEEEE 500 DE CUVINTE

Viata mea (OPROIU BIANCA MIHAELA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum