L U K E F R Y

870 19 7
                                    

Je ráno, 28 Dubna a víte co to znamená? Utubering! To bude něco. Tentokrát mám v plánu jen dva lidi. Lukkefry a Bax. Zábava ne?

''7:20 super'' řeknu když mi zazvoní budík, ''ale co? Dnes je přece krásný den. Vylezla jsem z postele a šla se nasnídat. Pomyslela jsem na to jak za pár hodin už budu někde v koutě vzdychat a křičet jméno Lukáše. Fakt jsem se na to těšila. Doufala jsem že bude aspoň trochu schopný a ne jako například můj ex. To bylo totální nemehlo. Fakt nechcete něco co má mezi nohama něco jako párátko a neumí používat ani prsty ani jazyk a ústa. A to vypadal tak nadějně. S těmito úvahami jsem došla do kuchyně a udělala si rohlík s máslem. No jo jsem bohatá tak mám i na máslo. Snědla jsem to a šla do koupelny. Lehké líčení zdobilo můj obličej. Krása se nezapře, že? Koukla jsem na hodinky a zjistila že nestíhám. Oblékla jsem se 

Vím, že je to akce hlavně pro ty haranty malý, ale co

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vím, že je to akce hlavně pro ty haranty malý, ale co. Já chci šukat tak tam asi nepůjdu v pytli od brambor. Zavolala jsem si taxi. Po pár minutách mi cinkl mobil s tím že taxík je tu. Jupííí a jedeme. Nasedla jsem a řekla ať mě odveze do Letňan. Juchů! Za chvilku snad přijde uspokojení :D Občas si lidi říkají co říkají děvky když maj krámy. Prostě týden se nešuká! Je to přirozená věc. Asi jsem usnula, nebo co. Vzpomněla jsem si jak tenkrát před rokem jsem byla taky na Utuberingu a znásilňoval mě tam ten jeden kluk. Jak jsem potom večer usínala s Housem v obětí. Znovu se ve mně probudili ty city, které, jak jsem si do teď myslela, vytratily. Bylo to tu zpět. Motýlci v břiše mi poletovali a lehce mě lechtali. 

''Slečno, jsme tu''

''Děkuji vám''

''Bude to 163 korun''

''V práci neplatím, nashle'' řekla jsem a zavřela dveře. Odebrala jsem se do míst kde by se mohl Lukáš nacházet a světe div se, byl tam. Tentokrát jsem, ale nebyla první kdo promluvil.

Lukáš: ''Prosimtě, co to máš na sobě? Jsou tu menší děti a ty máš na sobě něco co spíš odhaluje než zahaluje.''

Já: ''Neříkej že se ti to nelíbí'' řekla jsem a laškovně se pousmála.

''Neřekl jsem, že se mi to nelíbí. To se líbí každému kdo je na holky''

''Tak se nestarej a předveď mi jak to umíš s holkama.''

''Jdeme''

Chytil mě za ruku a šel se mnou někam do soukromí. Rozepl mi ten kus hadru a podíval se na mě.

''Vážně to chceš?'' Zeptal se mě.

''Kvůli tomu jsem tady'' Odpověděla jsem a sáhla mu na naběhnutou bouličku na kalhotech. Co bouličku, celkem velkou  bouli. Stáhla jsem mu kalhoty a s nimi rovnou i boxerky.  Vykoukl na mě, podle mě, krásný penis, který skončil v mých ústech.  Po chvilce mi ho vyndal z pusy a otočil si mě aby mi to mohl udělat zezadu. Strčil mi ho tam a šukal. Tvrdě tak jak to mám ráda. Můj orgasmus se nevyhnutelně blížil. Po chvilce jsem ucítila teplo v podbříšku. To znamenalo pouze jednu věc a to jeho vrchol. A já se udělala hned vzápětí. Dál už to bylo stejné jako u ostatních styků. Ujasnili jsme si, že to byl úlet, oblékli se a vrátili se zpět. Akce dál probíhala v klidu.

______________-_________-_____________-___

Zdar lidi, tak jsem tu zas s novým dílem. Jakože lidi děláte si ze mě srandu? 1,1K přečtení na prvním dílu Youtube děvky? Jako fakt díky, moc si toho vážím. Zase opakuji, že mi do komentářů můžete cokoliv napsat a nezapomeňte se podívat na ostatní knihy na mém profile. ( Taková reklama jako vždy). S přáním krásného života (chtěla jsem napsat dne, ale vy si zasloužíte něco víc že <3, ne fakt vás miluju :*)

váš Makaron

P.S. kdyby jste měli nějakou otázku na naši děvku nebo tak něco tak napište do komentáře. 

P.S.S. Vím že by se takto Lukáš nechoval, ale nějak jsem to nezvládla. Je to těžký :D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3







Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 07, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Youtube děvkaKde žijí příběhy. Začni objevovat