İŞKENCE 2

1.8K 7 7
                                    

MULTİMEDİADAKİ ENİS.

Enisin gelmesine 1 saat kala en seksi elbisemi giydim .

Siyah arkasında baya derin dekolte olan önünde ise gögsüm fışkıracakmış gibi duran bir dekolte vardı altıma siyah jartiyerimi giyip koyu bir göz makyajı ve bordo rujumuda sürdüm.Tamamdırr :)

Zilin çalmasıyla heyecan yapıp kapıyı açmam bir oldu.Enisin taş oldugunu biliyordum ama bu kadarda seksi ve şiirin oldugunu bilmiyordum.Ben bu çocuğa nasıl kıyacaktım hemde Cansu kaşarı yüzünden?

Tam bir psikopatım doğrudur :D .. Yemek masasına davet ettim..Normalde Enis kızları direk yatağa atan işi bitincede o kızın yüzüne bakmayan tiptir ve kızla yemek masasına oturmak mı ? aslaaa..

Ama bu çocukta beni ona çeken birşeylerin olması heyecan vericiydi..Yemek bittikten sonra Enis'neyi bekliyoruz?'dediğinde beni takip etmesini söyledim.Yatak odama çıktığımızda yavaşça öpüşmeye başladık.Normalde o kadar erkekle birlikte oldum ama kimsede bununla öpüşürkenki hissettiğim duydugu hissetmemiştim.Dudaklarının sıcaklığı  erkekliğinin sertliği Aman tanrım..

Ben bu taş yaratığa işkence edip öldüremezdim ki? Bunu evimde saklamam lazımdı her lazım oldugunda çıkarıp kullanmak için :D:D

Onu hızlıca yatağa ittirdim üstüne çıktım.Elbisemi yırtarmışcasına çıkarıp yere attı.Dişerimle pantonunun fermuaranı açıp çıkardım tişörtünü çıkardı ikimizde çırılçıplaktı beni hızlıca altına aldı..Birden içime girince acıyla inledim.İlk defa rol yapmadan zevk alıyordum.Müthiş birşeyyy.İçime boşalmıştı ama ben hiç hap kullanmadım ve korunmadıkta.'Enis ben hap kullanmıyorum.'-Enis;'Hamile kalmanı istedim zaten.'

Bu çocuk beni çıldırtacaktı.Sanki onu öldüreceğimin farkındaymış gibi.Onun uyumasını bekledim Odadan çıkıp o meşhur işkence odasına girdim lazım olan kelepçe , balta,jiletler,şırıngaları aldım sessizce odaya geri döndüm..Ellerini kelepçelediğimde uyandı ve ona neler yapacağıma anladı bana

'SANA ÖNEMLİ BİRŞEY SÖYLEMEM GEREK BUNU YAPMADAN ÖNCE ÖĞRENMELİSİN' 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEX VE CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin