T A C K !

2.8K 25 13
                                    

Damn- Dante Lindhe är slut.
Startad 5/5-18
Färdigskriven 24/5-18

Detta är då ett tack kapitel och ett litet avslut  från mig till er. Tack till alla er som har läst, röstat och kommenterat. Ni betyder allt. Jag förväntade mig verkligen inte så mycket fin respons. Men nu sitter jag har med 6k+ läsningar, 300+ röster och över 100 kommentarer. Jag läser allt och det betyder guld.

Denna historia började som en liten liten idé jag kom på en dag på mitt landställe (Random jag vet). Jag skrev några kapitel om Moa och Dante men hade inga tankar på att lägg ut något. Men sen bestämde jag mig för att ändå göra det och jag ångrar det verkligen inte.

Jag vet inte hur länge det var sedan ni började läsa men för mig känns det som igår jag lade upp den första delen. Jag hade först tänkt att denna skulle sluta lyckligt, men när jag nästan var klar insåg jag att jag inte var redo att släppa Moa och Dantes historia.

Men tillbaka till tacken. Tack till alla absolut alla som läst. Det betyder så otroligt mycket. Jag förväntade mig kanske 50 läsningar max, men det blev över 6000(!!!).

Jag hoppas att jag med denna bok fått er att känna någonting. Vilken känsla som helst. Glädje, ilska (över Dantes beteende HAHAH som jag) eller kanske sorg? Jag vet inte vad ni känt när ni läst denna men jag hoppas som sagt att det är något.

Jag tänkte att jag skulle skriva kanske ett kapitel och se hur det gick men nu är vi här 89 kapitel senare och med en historia som inte slutade så lyckligt. Men jag kommer att släppa en uppföljare! Den kommer att heta "gråzon- Dante Lindhe" och kommer vara fortsättningen på denna. Jag hoppas att ni är lika taggade som jag och förhoppningsvis kommer det upp en del av den i helgen.

Nu säger jag hejdå till den här boken, min första någonsin men absolut inte min sista. Det känns ganska sorgligt på något sätt, men som sagt är inte Moa och Dantes historia slut än. Vi ses!

<33

Damn- Dante Lindhe Where stories live. Discover now