Strah

33 3 10
                                    

-Zayn's POV:

-Istuširao sam se, izbrisao se ručnikom i obukao bokserice kada sam čuo zvono na vratima. Tko bi to mogao biti? Nisam nikoga očekivao, pa sam samo na brzinu navukao donji dio trenerke, te otišao otvoriti. Iznenadio sam se kada sam na vratima ugledao Bellu.

-"Bella?"

-Nekoliko trenutaka je kao opčinjena zurila u moje izložene trbušnjake. Prema njenom pogledu, a i grickanju donje usne, shvatio sam da joj se dopada to što vidi i nasmijao se samouvjereno. Znao sam da ću ju imati. Uskoro će biti moja. Zaljubit će se u mene i imat ću sve, iskoristit ću to i otići, ali kada ona to shvati, već će biti prekasno. Jadna, naivna djevojčica. Protresla je glavu malo, oči zatvorila, pa ponovno otvorila i napokon progovorila.

-"Oprosti, došla sam nenajavljena. Mogu doći drugi put..."

-"Ma neee, nije problem. Uđi."

-Pomjerio sam se u stranu, a ona je ušla i razgledala po kući. Doveo sam ju do dnevne sobe i tu smo sjeli. Pošto sam sjedio nasuprot nje, primjetio sam da i dalje zuri u moje mišiće, ali mi nije padalo na pamet obući maicu, uživao sam dok me gledala.

-"Pa? Što te dovodi ovamo?"

-"Ummm trebam tvoju pomoć..."

-"Reci?"

-"Ummm... Lou me muči. Mislim da kani učiniti glupost i znam da ga samo ti možeš urazumiti, ako bi mu rekao da bi ta njegova sranja mogla loše utjecati na tvrtku..."

-"Kakvu glupost?"

-"Znaš onaj dečko koji me gnjavio u klubu?"

-"Da?"

-"Paaa... Recimo da mi je ranije učinio nešto loše i Lou je sada saznao za to i želi ga ubiti."

-"Što ti je učinio?"

-"Nije bitno. Sve što želim je da spriječiš Loua da učini glupost, a za to ti nisu potrebne detaljne informacije."

-Počešao sam se po bradi, te malo nakrivio glavu, a onda se približio njoj i pogledao ju ravno u oči.

-"A zašto bih ja to učinio, ako nemam nikakve veze s time?"

-"Imaš pravo. Ne znam zašto sam uopće i pomislila da bi mi ti mogao pomoći..."

-Podignula se, te krenula otići, ali sam ju uhvatio za ruku, povukao lagano i oborio ju na kauč, tako da sam ja sada bio iznad nje. Na njenom licu sam primjetio iznenađenost.

-"Ne možeš samo tako otići."

-"Š-Što to radiš? Makni se s mene!"

-"Zašto bih? Zar ne bi željela da smo još bliže? Misliš da nisam primjetio kako gledaš moje tijelo? Na očima ti se vidjelo da me želiš osjetiti, dodirnuti..."

-"Molim te, Zayn..."

-Ovog puta joj je suza skliznula niz lice.

-"Zašto plačeš?"

-Palcem sam joj polako obrisao suzu s lica, te joj pomazio obraz i poljubio ju na blic. Njeno tijelo ispod mog je cijelo drhtalo, a srce joj je toliko snažno kucalo da sam ga mogao osjetiti.

-"Molim te, nemoj mi nauditi..."

-Nakon što je izgovorila ovu rečenicu, sve mi je bilo jasno. Gad ju je htio silovati. Brzo sam se podignuo s nje, jer sam shvatio koliko je zapravo uplašena.

Vjeruj u ono što osjećaš, ne u ono što čuješWhere stories live. Discover now