-Voljela bih da ostavite usputne komentare na ovom nastavku. Ovaj nastavak je duži od prethodnih i nadam se da će vam se svidjeti. Uložila sam mnogo truda u pisanje ovog nastavka. Show me some love.
-"Doktore, kako je on?"
-"Pa, stabilno je. Na žalost, prilikom udarca došlo je do komplikacija u vidu unutrašnjeg krvarenja, radi kojeg smo morali izvesti operativni zahvat. Sada je sve u redu. Budan je i pitao me za neku Bellu. Poznajete li ju možda?"
-"Ja sam Bella."
-Čim sam čula da je pitao za mene osmijeh mi se pojavio na licu, a srce mi je ponovno počelo ubrzano kucati, dok je u mom trbuhu cijeli zoološki vrt radio veliku zabavu.
-"Mogu li kod njega, doktore?"
-"Možete, naravno. Pođite za mnom."
-Samo sam klimnula glavom i pošla za doktorom prema sobi u kojoj leži Zayn. Doktor mi je pokazao sobu i otišao, a ja sam polako otvorila vrata i ušla unutra. Zayn je odmah okrenuo glavu prema vratima i nasmiješio se kada me ugledao kako ulazim.
-"Došla si, Bella..."
-"Da."
-Kratko sam mu odgovorila i prišla mu, a on se pomjerio malo u stranu i tako mi napravio mjesta da sjednem. Sjela sam pored njega i pogledala mu lice. Imao je rasječenu usnu i par ogrebotina na licu, ali i dalje je bio prekrasan.
-"Kako se to dogodilo, Zayn?"
-"Bio sam nestrpljiv i prešao na crveno. Tada me udario auto koji je išao iz suprotnog smijera i skretao. I eto."
-"Uffff, Zayn! Zašto ne paziš?? Mogao si poginuti! Nemaš pojma koliko sam se zabrinula... Mislila sam da...-"
-Shvativši što sam mu upravo rekla ušutila sam. On je šokirano gledao u mene, a ja sam sagnula glavu. Uzeo me nježno prstima ispod brade i podignuo mi glavu, a u mom trbuhu se ponovno probudio onaj osjećaj kao da je cijeli zoološki vrt unutra.
-"Ti si brinula za mene?"
-"Ja... Ummm... Nisam... Mislim jesam, ali kao što bih i za svakog drugog koga poznajem... Normalno je da se zabrineš ako čuješ da je nastradao netko koga poznaješ..."
-Zayn's POV:
-Bila je tako slatka dok se pokušavala opravdati zašto je rekla da je brinula za mene. Znao sam da je pala na mene. A sad mi je to i potvrdila, mada nenamjerno, izletjelo joj je. No sada trebam smisliti kako iskoristiti to što mi se dogodilo da bi mi ona bila bliže. Za početak sam odlučio praviti se da sam joj povjerovao, pa sam samo kimnuo glavom, a ona se digla.
-"Ovaj... Idem ja sada."
-"Pa ako baš moraš..."
-"Bok Zayn."
-Brzim korakom je izašla iz sobe, a ja sam se nasmješio sam sebi. Bilo je lakše nego što sam mislio. Već ju imam. Par minuta nakon njenog izlaska je ušao doktor, ma kao naručen, želim doma.
-"Gospodine Malik, kako se osjećate? Boli li vas nešto?"
-"Ma jok! Kao nov sam doktore."
-"U redu. Već sutra možete kući."
-"Tek sutra? Ja bih odmah."
-"Pa zbog operacije bi trebali ostati bar danas u bolnici..."
-"A ako ću mirovati kod kuće i netko će brinuti za mene?"
-"U redu, ali bez naglih pokreta, morate mirovati, dići se samo na wc."
BINABASA MO ANG
Vjeruj u ono što osjećaš, ne u ono što čuješ
Fanfiction-Ljubav nema definiciju. Žudiš za njom, a i ne znaš što je ona zapravo. Jednostavno se dogodi. A kada se dogodi, sve ono što si ranije mislila, pada u vodu. Više nisu bitne ni godine, ni ime, ni prezime, ni boja kože, niti izgled, apsolutno ništa. S...