Stop - Capitolul 1

107 5 0
                                    

Stateam si ma uitam dupa valiza mea. Am așteptat ceva si dupa ce am văzut-o, am luat-o si m-am urcat in primul taxi. I-am zis omului unde sa ma lase si cand am ajuns i-am dat banii. Am urcat in apartamentul unde trebuia sa stau un an. Mi-am facut un dus si m-am îmbrăcat intr-o pereche de blugi si mi-am luat o bluza pe care scria: Love is the way. M-am aranjat in oglinda si dupa mi-am facut o poza. Am postat-o pe Facebook si dupa mi-am luat geanta si am ieșit din locuința. Ma uitam nedumerita si dupa am găsit un taxi. I-am zis sa ma duca la studiourile Disney. Asa a si facut. M-am dat jos si am văzut o clădire imensa. La poarta era un domn musculos îmbrăcat in negru.

- Numele dumneavoastră? Ma intreaba el cand eu vroiam sa intru.

- Olivia Holt. Ii răspund si el se uita pe o lista.

- Nu esti pe lista! Cu ce treaba pe la studio? Ma intreaba dupa un timp.

- Vreau sa imi vad un vechi prieten. Ii spun.

- Ce dragut. O sa il vezi in tipul lui liber, nu aici. Imi spune si dupa imi arata sa plec.

Ma indepartez incet si dupa vad pe cineva ca intra cu un cos mare cu haine. Cand tipul care il împingea nu se uita, eu am sărit in el. Am inceput sa mergem si cand el s-a oprit si eu am ieșit la suprafața, am văzut ca eram pe platoul de filmări al serialului Kickin' it. M-am dat jos si ma uitam dupa Leo. Au trecut 3 ani de cand nu l-am mai văzut. El a fost nevoit sa plece cu părinții lui in America si eu nu aveam cum sa il opresc. El a fost de asemenea si primul meu iubit. Am mers pe un culoar si am găsit o usa pe care scria: Camera de odihna. Am vrut sa ciocan, dar cineva a deschis usa si mi-a dat-o direct in cap. Am căzut pe jos si mi-am dus mana la cap. De acolo a ieșit un baiat alarmat ca de bombe care s-a asezat langa mine, pe jos.

- Imi pare atat de rau! Nu am vrut! Repeta el si atunci ii recunosc vocea. Ii sar la gât si il iau in brate. Il strangeam tare, dar el nu făcea la fel. Cred ca esti o fană de a mea..... Spune el putin rece. Cand am auzit acele cuvinte m-am îndepărtat si mi-am dat parul de pe ochi.

- Cred ca am fost prima ta fană, înainte de toate astea. Ii spun si ma ridic. El face la fel si are o fata socata.

- Olivia! Striga el si ma strânge atat de tare in brate încât nu mai puteam sa respir.

- Mai ușor! Ii spun greu, dar razand. El ma lăsa jos si imi deschide usa de la camera. Acolo erau niște baieti si un scaun liber langa o masa. Mi-a facut semn sa ma asez si întocmai am facut.

- Baieti, ea este Olivia, fata aceea. Spune el accentuand cuvântul ,,aceea,,. Toti au facut ochii mari si s-au prezentat. Leo s-a rezemat de masa de langa mine si ma privea cu un zambet putin tâmp pe fata.

- Imi pare bine sa va cunosc. Le spun eu.

- Crede-ma ca placerea e de partea noastră. Ne-a zis atâtea lucruri despre tine.... Începe unul din ei si Leo arunca cu o sticla de apa pe langa capul lui.

- Următoarea va veni in fata ta. Ii spun Leo serios si eu zambesc. Cat stai aici? De fapt unde stai? Nici nu mai conteaza! Vii acasa la mine, ai mei vor fi asa de incantati. Spune el repede si se uita la mine zambind.

- De fapt nu. Stau aici încă un an ca sa imi termin studile, incep clasa a 12-a. Voi sta intr-un aparatament. Ii spun la fel de repede si fata lui cade.

- Ohhh. E tot ce mai poate el sa zica. Usa se deschide si o femeie ii cheama sa filmeze. Vino cu noi, cu mine. Imi spune si dupa eu ii urmez. Ajungem pe platoul de filmat si ei incep acolo ce au de facut. Vad un scaun care pe spate avea scris: Leo Howard. Ma asez pe el si ma uitam la ce filmau. Era o faza cand personajul lui Leo si cu cel al unei tipe blonde își luau ramas bun, tipa pleca la scoala in alt oras sau chiar in alta tara.

- Leo a ținut neaparat sa fie asa finalul. Mereu se implica la ce e legat de sentimente. Imi spune unul din băieții din camera in care am fost. Ma uit mai atenta la scena si imi dau seama. Aia era despartirea noastră.

-Amintire-

- Trebuie sa vorbim. Ii spun incet.

- Speram sa nu ajungem vreodată la asta. Imi spune la fel de incet si imi prinde mainile in ale lui.

- Si eu.... Ii spun si de la copacul sub care stateam incep sa cada flori albe. Amândoi eram fascinați si eu am prins o floare in mana. Cand te vei uita la asta, gândește-te la mine. Ii spun si ii pun floare in mana. Amândoi am zambit trist si dupa ne-am sarutat scurt. Ultimul nostru sarut. Nu mai pot asa ca fug, nu vroiam sa plang in fata lui, nu din nou.....

-Sfârșit de amintire-

O lacrima mi s-a scurs pe obraz, dar am sters-o repede. Același lucru ca la noi a interpretat el. Asta era sfârșitul serialului, al sezonului. Toti au inceput sa aplaude dupa ce au terminat. Au inceput sa se ia in brate si sa multumeasca. Eu il așteptăm pe el, acolo. Nu a durat mult si a venit alergând la mine. A vrut sa ma ia in brate, dar l-am împins la o parte.

- Cum ai putut? Il intreb si încerc sa nu plang.

- Ce sa pot? Ma intreaba el nedumerit.

- Sa interpretezi amintirile noastre. Cu o alta fata! Ii zis si încerc sa ramân calma.

- Nu am vrut sa te fac sa suferi.... Imi spune si vrea sa continue, dar eu i-o tai din scurt, pufnind.

- Nu ai vrut? Asta a fost decizia ta! Nu a fost ca acu 3 ani. Mereu ai reusit sa ma ranesti. Opreste-te! Ii spun si ma ridic de pe scaun. Vreau sa plec, dar el ma trage inapoi, in fata lui.

- Mereu o fac si mereu imi pare rau. Crede-ma ca nu vreau sa te ranesc, niciodată nu am vrut-o.

- Scuteste-ma! Ii spun si plec. Ies cu multă lume din curtea respectiva si iau un taxi pana acasa.

StopUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum