Stop - Capitolul 4

17 0 1
                                    

Ne-am îndepărtat si ne uitam unul la altul ciudat. Nu stiam ce sa mai zicem sau ce sa mai facem.
- Vrei sa inoti? Ma intreaba si eu dau din cap ca da. Ne ridicam si eu imi dau jos rochia. Își da jos pantalonii si dupa bluza. Imi musc buza cand ii vad abdomenul. Era perfect, exact ca el.
- Sarim la 3? Il intreb.
- Nu o sa sari la 3. Te cunosc prea bine! Imi spune si aleargă către mine. Ma ia pe sus si sare in apa, cu mine in bratele lui. Era atat de puternic.
- Nu e corect. Esti atat de musculos. Ii spun si il împrosc cu apa. El arunca cu apa in mine si începem sa ne batem cu apa. La un moment dat el sare pe mine si ma baga sub apa. Ne jucam asa pana cand eu il împing cu picioarele mai departe. Esti atat de mare in comparație cu mine! Ii spun si amândoi zambim.
- Mi-a fost atat de dor de tine! Imi spune si se uita la soarele care rasarea.
- Si mie de tine! Recunosc si el tace.
- Tu ai venit aici, cu ce motiv? Ma intreaba si stiam ca aștepta sa ii răspund ca pentru el, asta era adevarul.
- De mica vreau sa fac facultatea in alta tara si m-am gândit sa ma acomodez. Ii spun si el era dezamăgit de răspuns. Nu vroiam sa fac lucrurile si mai ciudate intre noi. Adica daca as fi zis ca am venit pentru el, el ar fi crezut ca mai putem fi impreuna. Nu știu daca sunt gata sa mai imi asum asta.
- Ohhhh. Spune el sec si dupa se întoarce cu spatele la mine. Ii arunc niște apa in spate, dar el doar s-a întors cu capul spre mine pentru cateva secunde. M-am dus langa el si el tot la soare se uita. Ma simteam prost asa ca am ieșit din piscina si mi-am luat rochia de pe scaun. Mergeam incet spre iesire. Speram ca el sa ma strige sau sa alerge către mine, dar nu a facut-o. Am ieșit din casa si am mers la mine in apartament. Mi-am facut un dus si m-am pus in pat. Am adormit, dar nu cred ca mult timp fiindcă telefonul meu a sunat. Am răspuns fara sa ma uit cine e si am zis un scurt alo.
- Draga, te-am trezit? Ma intreaba o voce cunoscuta.
- Aaaa, da. Spun si ma frec la ochi.
- Voiam sa te Invit la un grătar. Ca doar azi e ziua lui Leo. Spune ea si atunci imi dau seama ca e mama lui.
- La ce ora? Intreb si ma uit la ceas, era 13:21.
- Pai la 14:00 sa fii la noi acasa. Daca ai destul timp. Imi spune si realizez ca nu stiam unde stau.
- Puteți sa imi dați adresa?
- Nu sunt chiar atat de bătrâna încât sa imi vorbesti cu dumneavoastră. Strada Holk numarul 15. Imi spune si dupa închidem. Ma ridic si ma duc sa ma aranjez. Reușesc sa arat prezentabil si plec pe usa afara. Ma duc la o florărie si cumpăr un buchet de flori. Merg la adresa data de ea si bat la poarta. Era o casa imensa. Mi-a deschis poarta mama lui si eu i-am dat florile. Ne-am imbratisat si m-a condus la o terasa imensa. Acolo era pusă o masa lunga. M-am uitat in grădina si acolo erau multe rude de ale lui.
- Poti sa te duci sa il trezesti tu? Ma intreaba tatăl lui si imi face semn către scarile din casa. Dau din cap ca da si el adaugă: A doua usa pe stânga.
Urc scarile si intru in camera lui. Era exact ca cea din Anglia. Leo dormea asa de frumos si calm. M-am asezat pe pat si am inceput sa imi mișc mana in sus si jos pe umărul lui. S-a mișcat incet si si-a deschis ochii lent. Am zambit ușor si el a facut la fel. S-a frecat la ochi si s-a uitat la ceas. A vrut sa se ridice in fund, dar era ametit asa ca a căzut pe spate, inapoi pe perne. Am ras incet si m-am lasat si eu spate. Stateam pe picioarele lui si era incomod.
- Buna dimineata! Ii spun si ma mișc putin încercând sa ma fac comoda.
- Cred ca acum e prânzul. Spune razand si eu ma ridic in fund. El face la fel si imi spune sa astept ca se duce la bae. Stau pe pat si ma uit împrejur. Pe noptiera era o poza cu noi cand eu eram in spatele lui si aveam o coronița cu flori. Nici nu stiam ca poza asta exista. Pe perete erau doua chitari si in fata lor o boxa. Ma uitam parca fascinata la tabloul pe care i l-am facut cadou. Stătea atârnat deasupra patului. A venit din baie schimbat si spălat.
- La mulți ani! Ii spun incet încă uitandu-ma la tablou.
- Multumesc! Multumesc si ca ai venit ieri, ca ai venit si azi, ca mi-ai dăruit cadoul asta minunat. Imi spune el si eu zambesc.
- A fost placerea mea. Ii spun si el pare jenat de ceva.
- Vroiam sa iti scriu o scrisoare cu totate mulțumirile, dar cred ca acum e un moment bun sa ti le zis. Adică deja am facut-o...... Spune razand timid si ma simt ciudat. Parca ne e jena unul de fata altuia. Parca suntem doi străini.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

StopUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum