ARKADAŞLAR BU HİKAYE İLK HİKAYEM OLARAK SAYIYORUM . İYİ OKUMALAR :) 29.04.2014 Sevgili Günlük, Okulların kapanmasına yaklasık iki ay var bu süre nasıl geçeceğini bilmiyorum.Günlük babamın tahini çıkabilirmiş.Ankaradan ayrılmak çok zor olacak gibi hatta bence çok zor olacak.Bugün yaşadıklarıma gelirsek her zamanki gibi sabah annemin zoruyla uykulu uykulu dağınık odamı topladım ve annemin çok önem verdiği o sabah kahvaltısına oturdum.Sinirli bir şekilde yemeğimi yerken,abim beni her zaman ki gibi sinir ediyordu.Abime karşılık her sinir edişinde bir kere vuruyordum.Neyse kahvaltımı yapıp giyindim çantamı hazırlamaya başladım fakat bir türlü sosyal kitabımı bulamadım aradım aradım..."neyse öğretmen beni sever kızmaz"saate baktım ve "OFFF GEÇ KALDIM"napıcamı bilemeden hemen babetlerimi giyip çıktım.Servis tam o sırada gidiyordu.Arkasından koştum ama yetişemedim.Bu servisçinin kesinlikle bana garezi var .Olduğum yerde dikldim nden dikildiğimi bile bilmeden.Bir araba yanıma yaklaştı ve camını açtı ."Cansu geçkalmmıısn saat kaç ?"Ali amca beni sorguya aldı"şe-yy servisimi kaçırdım da" Bana baktıı...."taman geç muratla beraber senide götüreyim okula hadi bin arabaya "Ali amca kafiyeli konuşmaya bayılır zaten gülmek geldi içimden arabaya bindim.Arkada murat vardı arkadaşlarım beni muratla çok yakıştırır.(MURAT SİYAH SAÇLI MAVİ GÖZLÜ VE ESMER)- (BEN SİPSİYAH SAÇLI İRİ MAVİ GÖZLÜYÜM)Her neyse murat bana garip bakıyordu .Kafamı ne var anlamında salladım.O da beni taklit etti .Okula geldik. Okul kapısına kadar birlikte yürüdük .Yürürken bana"sana öğlen yemeğinde bişi söylemek istiyorum" dedi."Peki, tamam"deyip sınıfa girdim.oda arkamdan girdi sınıfa öğretmen gelmemişti.Bütün ders muratın bana ne diyebilceğini düşündüm acaba beni mi seviyo dedim hep içimden sonra murata baktım ona birşeyler hissetmeye başladım.salak gibi bu kadar kısa bir sürede 40 dakika içinde kendime inanmıyorum.en yakın arkadaşım olan arzu yanıma geldi. neler olduğunu sordu muratı sevdiğimi ve muratın beniseviyo olabileceğini söylemeden herşeyi anlattım .Arzuyu çooook seviyorum dertleriihep ona anlatır onla eğlenir onla üzülürm <3.birkaç dersten sonra öğlen yemeği oldu .murat beni kolumdan çekerek kendi sırasına oturttu. ve "bak cansu ben senden ...
ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENMİSSİNİZDİR GELECEK BÖLÜMLER ÇOOOK GÜZEL OLUCAK YORUMLAR VE VOTELERİ BEKLİYORUM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dağınık odam
ChickLitcansu'nun karşılıksız aşkı onun başını epey bir belaya sokucak gibi görünüyor !bu eğlenceye siz de katılın