tatill <3

31 5 0
                                    

                                                                                                                                              14.06.2014                                                                                                                                                                                                                            sonunda iple çektiğim yaz tatiline ve İzmir'e kovuştum ama bir aile faciasının tam göbeğine düştüm.yine lafa sonundan başladım galiba :)   anlatıyım                                                                                                                                                                                                       (her yıl izmire kuzenim sırma ve defne teyzemin  yanına gider orada epey kalırız)                                efendicağızıma söyleyeyim,okullar tatil oldu ve biz cümbür cemaat ;yani dedem,anneannem,annem ve ben izmere gittik.  izmir'e geldiğimizde teyzem bizi karşıladı veevine gitiik çok yorgundum.malum bizim aile sohbetlerinden sonra bizim"süslü"yani sırma anlamlı bakışlar atarak beni odasına çağırdı.             "ne var sırma?bune gizlilk?"   "gel,gel" diye fısıldayarak kolumdan tutup beni içeri çekti ve odanın kapısını sıkıca kapattı.sonrada"otur karşıma" diye buyurdu,kaküllerini eliyle geriye alarak.              yatağın üstüne karşılıklı oturduk.neler söyleyecek diye merakla bekliyordum.yastıklarıorayaburaya atarak kuluçkaya yatantavuk gibi yerleşti.eyvah buuzun süreceğe benziyor.            "sana bomba bir haberim var"         "patlat o halde"           "hemde kiminle ilgili biliyor musun?"                   her zamnki sırma işte !meraklandırıyor,patlatıyor insanı.             "eeee anlatartık ama sende sırma"                                  "  ay tamam, bak şimdi hani şu keremler var ya ,"                                                                                                              "eee, nolmuş kereme "                                                                                                                                                         "keremin babasının tahini çıkmış!:("                                                                                                      "bomba haber bumu ? "                                                                                                                                                                                        "hayır tabiki dinle,keremin ablasının sevgilisi varmış!e babalarının tahini çıkınca o da kocaya kaçmış yani aile perişan!                                                                                                                                                                     "aaa ! inanmıyorum ya çok züldümsevgilisinin adı ne "                                                            "can ! facebooku varbok tamam mı çook yakışıklı,benimde öyle sevgilim olsunben de kaçarım:)"                                                                                                                                                                                         bizim sırma işte.bunları anlattıktan hemen sonra telefonum çaldı.arayan murattı.                                             "alo!"                                                                                                                                                                           "al o! cansu nasılsın,nereleresin bakalım."                                                                                                      "iyiiym izmi'e kuzenimin yanına geldim "                                                                                                              "iyi bakalı,o zamnbensenin keyfini bozmayım byby" kapattı.sırmayla sohbet etmeyedevam ettik ben yokken epey bir şeler olmuş bende bizim oraki olayları ona anlattım.saatler çabucak geçti.akşam oldu annemler bize uyuyun demesine rağmen tatil bahanesiyle biraz daha oturduk .sırma bizim geleceğimi duyunca hemen   herkese haber vermiş.yarın hepsiyle buluşup birlikte takılıcaz,eğlenicez.sırmaya "eee kimlere haber verdin"                                                                                                                        "handeye,melteme,dileğe,kereme,ahmete"                                                                                                       "neee ahmetemi?ondan hoşlanmadığımı ve onu hiç sevmediğimi bildiğin haldemi ? ahmet bana deli gibi aşık olan ve sürekli peşimde sümük gibi yağışan bir çocuk."                                                                                                                                                                                        "aa, pardon ama artık sen gelme diyemeyiz "diyip iğrenç bir şekilde gülümsedi.ona çok kızdım ve atarlandım.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             15.06.2014                                                                                                                                                                          bugün sırmanın zoruyla uynadım ve sıramnın güzelllik öğütleriyle plaja gittik bir baktımki arkadaşlar orada hande boynuma atladı.meltem boştakalan yanağıma kocaman bir öpücük konudurdu.sonra kereme döndüm ve selamlaştıktan sonra sohbet ettik ahmete ise soğuk bir selam verdim.ama o hayla bana yapışık yağışık geziyo "neye ihtiyacın var,ne yapıyım ,....istermisin,gibi abuk subuk şeyler soruyo neyseben çantamdangüneş kremimi alıp sürdümosırada dakerem bana"olanları duydun mu ?"                                                                            "duydum çok üzüldüm canım" dedim sonra bana döndü ve "ablamı özledim"dedi gözünden bir damla yaş geldi."üzülme nolucak ki geri döner "desemde o hayla ağlıyordu.                           plajda vakit geçirince bizimkiler saat kulesinegitmek istedi.mecbur ben vesırmaannemerinyanına gittik .çok sıkılacağımız kesindi onlarla eğlenilmez ki!arabaya bindik.saat kulesininyakınlarında durduk veyürüdük daha sonra dedem bize birer dondurma ısmarladı.indirim olan birmağazagördük sırmaylahemen anneme söyledik annemin yüzü asıldı."çoculklar şu an ailecek birşeyler yapıyoruzbaşka bir zaman tamammı?"offfffdedik vetam bir adım attık anneannem bize"hadi çocuklar siz gidin gezin biz sizi dönüşte alırız" demezmi.anneannemizi kocaman öptük oda bize 100lira verdi.hemen mağazaya girdik ve alışverişimizi yaptık geriye 30liramız kaldı onlada birşeyler yedik.onlarla hiç bukadar eğlenceğimizi düşünmemişdik  Yakınlardaki birparkta oturup güvercinleri beslerken tanıdık bir ses duydum "merhaba kızlar"  arkama dönüp baktığımda....................                                                                                                                                              

dağınık  odamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin