HEDİYE

43 6 2
                                    

                                                                                                                                                                                                                                                                                       16.05.2014                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              sevgili günlük,                                                                                                                                                      bugün sabah erken kalktım.annem uyanmadan odamı topladım.sonra kendime kahvaltımı   yaptım.çantamı hazırladım üstümü değiştirdim ve servisibeklemek için dışarıya çıkmadan önce annem not yazdım.sonraspor ayakkabılarımı giyip çıktım servis 5dk sonra geldi.bindim. sınıfa geldim murat sıramda oturuyordu .beni görünce kalktı. "cansu bunukabul eder misin?"elinde bir paket tutuyordu "aa bu niçin çok teşekkür ederim"paketiaçtım"küçük birhediye "dedi murat.ama benimiçin değildi çook kibar ve hoştu melek olan bir kolyeydi bu arzu bunu görüyordu ve kıskançlıktan kızardı.küplere bindi"peki arzuyua aldınmı?"murat gülümsedi "hayır,sadece sana özel" dedi sasırdım ve murata sarıldım.acaba neden bana almıstı.her neyse arzu kızdımı acaba diye yanına gittiğimde "cansu git senle arkadaşlığımı bitiriyorum"dedi çok üzüldüm sonra çekip gitti.arkasından bakakaldım.murat yanıma geldi ve"noldu küstü mü?"çook üzgündüm"evet"muratda üzülmüşe benziyodu "ben hallederim "dedi oda gitti .sonra sınıfta en sinir olduğum kız yanıma geldi adı zeynep.sonra bana "canım benim noldu kıyamam"tersledim"yok bişi"böyle dememe rağmen haylapeşimdeydi.sonra onla yavaş yavaş alıştım çok iyi bir kız olduğunu anladım.neyse uykum geldi yarın tatilll <3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                17.05.2014                          bugün annemin arkaşları bize geldi küçük bir kızı var amma tatlı;amabir okadrda gıcık saçımı çekiyor elbisemi alıyor denemeye çalışıyor kızıyorum ağlıyor çok uyuz yani neyse onlarbizdeyken bende facebook ve wattpaddee takıldım sora 3saat falan bizdedurdular kız ağlayınca gittiler birkaçsaat sonra arkdaşlarım beni dışarıya çağırdı ama aralarında arzu yoktu ve bu çok koyuyordu kızlar noldu diye  sorunca ağlamamk için kendimi zor tutum ve olayları anlattım bir kaç saat sonra valeyboll oynarken murat beni çağırdı yanına, gittim."arzuyemin ettibarışmıcana malesef:(-"başımı salladımétamam belliydi"el salladı "tamam ben gideyim dedi"gitti.arkadaşlarımın yanına geldim devam ettim .sonra eve gittim.seni şu an ne zorluklarlayazılyorum anlatamam:)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 19.05.2014                                      bbugün pazartesi off nefret ediyorum pazartesiden okul ders sınav stres hepsinin başı bugün( aynı fikirdesinizdir umarım )   neyse arzu bana bütünder dik dik baktı.bende onu gördüğüm halde görmemezlikten geliyordum.tenefüste kolumdan tuttu davarasıkıştırdı"bak arzu bundan sonra seniasla muratın yakınlarında görmek istemiyoru tamamı?"onu ittim cevap vermeden sırama oturdum peşimden geldi"madem öle bundan sonra ezeli düşmanımsın"gözlerimi üstüne diktim ve "tamam ,şimdi başımdan git lütfen seni görmek ve duymak istemiyorum"dedim arzu sinirlenerek gitti arkasından el salladım. okul bitti evegeldimhızlıcaüstümü değiştirdim ve yüzmeye gittim .evegeldiğimdeçok yorgundumannem yemek yedirdiktensonraseniyazıyorum ve uyucam<3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           ARKADAŞLAR VOTELERİ HAYLA BEKLİYORUM UMARIM BEĞENİYOSUNUZDDUR  YORUMLARINIZI BEKLİYORUM  LÜTFEN ,YENİBÖLÜMÜ YARINN :)

dağınık  odamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin