Prawda

22 0 2
                                    

Hejoooszka! Polecam to czytać przy muzie 

Nightcore - Disconnected


\\TIME SKIP Sobota\\

//Hubert\\

To drugi dzień życia na planecie ziemia. Dzisiaj powiem Julii prawdę o mnie. Wszedłem do jej pokoju ona oglądała coś na YouTube.

(J=JULIA H=HUBERT)

(H) Hejka.

(J) No cześć co tam?

(H) Muszę ci coś wyznać.

[CISZA]

(J) Ale co???

(H) Zakochałem się w tobie... Wiem to jest głupie itp itp okej już idę do siebie do domu pa i okej już nigdy tu nie wrócę okej pa...

(J) Nie czekaj! Ja ciebie też kocham!

(H) EKSTRA! O i jeszcze jedno... bo jaa... jestem.. no wiesz ten.. ko...

(Mama Julki) DZIECI ŚNIADANIE!!!

(Sebastian) Oke idziemy!

(J) Później mi powiesz.

//Julia\\

Serio jestem taka szczęśliwa. Ciekawe co chce mi powiedzieć... Na śniadanie są moje ulubione naleśniki z dżemem mniam. Idziemy się przebrać przynajmniej ja bo już zjadłam. Hubert dopiero co zaczyna jeść a ja już się myje. Właśnie idziemy na dwór z Hubertem Sebastianem i Bartkiem. Bartek i Sebastian poszli do sklepu więc Hubert może mi to powiedzieć.

(H) Jula nie wyśmiewaj mnie ani nic ale jestem kosmitą.

(J) Ha ha ha!

(H) Serio patrz czy nikt nie idzie. *Zaczyna się przemieniać w kosmitę* 

(J) IDĄ!

(H) *Zmiana w człowieka* Widziałaś?

(J) T-t-ta-ta-tak.

Opowiedział mi że jutro nastąpi inwazja kosmitów napisałam to wszędzie na wattpad, Facebook itp. Nawet wrzuciłam na YouTube filmik o tym.

Już noc spałam z rodzicami bo się serio bałam ale o 01:28 rodzice mnie obudzili bo zauważyli UFO obudziliśmy chłopaków zebraliśmy graty poszliśmy po państwo Kłos inaczej po rodziców Huberta (Był jedynakiem) zebraliśmy WSZYSTKO. Co do łóżek i do maskotek też! Domy pozostały puste.Poszliśmy do naszej piwnicy bo tylko tam było bezpiecznie.

(MJ=Mama Julii MH=Mama Huberta TJ=Tata Julii TH=Tata Huberta S=Sebastian B=Bartek)

(J) Maja? Karola?

(M) (K) JULIAAA!!!

(MH) Dobra dziewczynki gdzie wasi rodzice?

(M) Nasza mama  jest tu a nasz tata gdzieś pod końcami piwnic.

(MJ) Kaja! Marek! chodźcie do nas!!!

[W PIWNICY]

(J) Dzięki Hubi że jesteś po naszej stronie ;D

(TJ) CO?

(H) Tak... Ja jestem *Przemiana* Kosmitą *Przemiana w człowieka*

(S) Ważne że jest po naszej co nie?!?!

(MH) (TH) My też jesteśmy *Przemiana* Kosmitami *przemiana w ludzi*

(B) No to supeeer!

(J) Hubi aaa kiedy będzie koniec tej inwazji?

(H) W następny wtorek 

(H TH MH TJ MJ J B S M K) DOBRANOC!




Hej wiem nie naj rozdział ♥ 

InwazjaWhere stories live. Discover now