* Başlangıcım *

74 3 2
                                    

Merhaba kitap ben Derin , tıpkı ismim gibi bir hayat yaşıyorum  . Nasıl mı , derin düşünceler , derin izler olan bir hayat . Yaşım 18 ve lise sondayım . Londra'da en pahalı okula gidiyorum , herkes gibi fazla gülümseyemiyorum çünkü gülümsetecek bir insan ,bir eşya , bir ailem yok .

    

Taa ki bu sabaha kadar . . .

Sabah uyandım , kahvaltı yaptım ve okula doğru yürümeye başladım . Müzik dinlemeyi bile unuttum bu aralar , kulaklığım nerde haberim bile yok . Okula yeni kayıt olduğum için yeterince sorunum var . Bugün okulda 2.günüm ve okula söverek okulun giriş kapısından girdim .

Sınıfa girdiğimde benimle tanışmaya gelen tek bir kız oldu adı Selen'di ve aynı mahallede kalıyormuşuz . Selen iyi bir kıza benziyordu , ama benim arkadaşa ihtiyacım yoktu böyle gayet iyiydim . Ama kız benle hep iyi geçinmeye çalıştı , yeşil gözlüydü ve kıvırcık saçları vardı . 10 üzerinden 6 verirdim güzelliğine . Neyse ders başladı ...

Sınıfa göz gezdirdiğimde kimse dikkatimi çekmemişti ,  ve kimse yanıma gelmemişti , Selen haricinde .

Taa ki o gelene kadar ..

Tenefüste Selen yanımdan ayrılıp lavaboya gitmişti ve o sırada bana uzaktan bakan biri bana doğru yürümeye başladı . Tam emin olmasam da bizim sınıftan değildi sanki . Yanıma geldi 'Merhaba' dedi ve elini uzatti . 'Merhaba' dedim ve elimi uzattım . 'Ben Demir , okulumuza yeni gelen sensin heralde , adın Derin' di dimi ? ' . 'Evet doğru bildin ' dedim . 'Tanıştığıma memnun oldum dedi' ve gülümsedii . 'Bende' dedim ve gülümsemedim . Neden mi gülümsemedim , çünkü İŞTE . Buna cevap vermek istemiyorum . Hayır öyle kalbim felanda hızlanmadı , ama garip bir çekim oldu sanki . Neyse bilmiyorum .

Selen uzaktan beni izliyormuş ve gülümsediğimi görünce çok şaşırmış . ' Az önce Demir senle tanışmaya geldi ve gülümsediğini gördüm , Demir yanına geldiğine göre kesinlikle senden hoşlanmış demektirr , ayy ne güzel kankam olacak kızın sevgilisi okulun en popülerlerindennnn !! ' diye çığlık attı . Ve ben ister istemez kahkaha attım . "Saçmalama kızım alt tarafı tanıştık , hem çığlık atmaya devam edersen , herkes kankan olacak kızdan kaçmaya başlayacak . " dedim .

Bu okuldan bugün zevk almaya başlamıştım . Selen beni eğlendirmeye çalışıyordu ve biraz olsun bunu başarıyordu da .

Ders bitmişti , eve doğru gidiyordum  . Müzik dinlemeyi istemiştim , belki bir umut kulaklığım çantamdadır diye durup çantamı karıştırdım .

Ve bir araba aniden frenle önümde durdu  . Çığlık attım korkudan ve kafamı kaldırdım .

Ve arabayı kullanan Demir !

Devamı hazır sadece sizin beğenmenize göre devamı gelecek :) Umarım beğenirsiniz gençlerr :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karmaşık duygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin