2

113 3 1
                                    

Obudziłam się następnego dnia rano,tego dnia nie szłam do pracy.Wzięłam swój telefon do ręki,dostałam SMS.Mój brat został na noc u swojego kolegi.Ojciec prawdopodobnie znowu siedział pod sklepem więc w domu byłam tylko ja.Naprawdę nie mogę się doczekać tego koncertu.Wstałam z łóżka i zjadłam śniadanie.Wykonałam poranną toaletę i wróciłam do swojego pokoju. Zajrzałam do swojego portfela. Okazało się,że mam w nim niezłą sumkę uzbieranych pieniędzy, dlatego razem z Klaudią umówiłam się na wyjście do galerii. Nie jestem dumna z tego jak zarabiał moje pieniądze. Kiedyś z tym skończę... 

Ubrałam się w czarne jeansy, zwykły biały t-shirt,a na nogi moje czarne nike.Telefon spakowałam do torebki i zakładają kurtkę wyszłam z domu.Moja droga do galerii była dosyć krótka. Po 10 minutach byłam już w środku. Na środku zauważyłam Klaudie, pomachałam jej,a ona odwzajemniła mi się tym samym.

- Cześć.- przywitałam się z nią

- Hej! 

- Okej, to idziemy tak?- zapytałam

Klaudia kiwnęła głową i udałyśmy się do sklepów. Zrobiłam dosyć spore zakupy. Na ławce zauważyłam znaną mi twarz. Był to Taco! Bardzo ucieszyłyśmy się na widok Filipa, aczkolwiek nie chciałyśmy tego pokazać. Postanowiłyśmy,że poprosimy o zdjęcie.Podeszłyśmy do niego.

- Eeee, dzień dobry, znaczy cześć...- przywitałam się. Klaudia stała obok mnie.

Filip rzucił nam krótki "cześć" Przez to,że się na mnie gapił nastała niezręczna cisza.

- Możemy z tobą zdjęcie?- zapytała Klaudia

- Jasne.

Zrobiłyśmy zdjęcie,i odeszłyśmy. Czułam jego wzrok na sobie.Klaudia nie mogła uwierzyć w to,że znowu go spotkałyśmy.Właściwie to również mnie to zastanawiało. Nagle poczułam szarpnięcie. Był to Filip! Okropnie się zdziwiłam. Dał mi on do ręki karteczkę z numerem jego telefonu ! Pod numerem był napis " Napisz proszę" kiedy dał mi kartkę w pośpiechu odszedł. Pokazałam to Klaudii, zdziwiła mnie jej reakcja.

- Coo.... zainteresował się kimś takim?- powiedziała- nawet na mnie nie popatrzył

- Słucham ?!

-To co słyszysz ! Koleguję się z tobą dlatego,że zawsze dobrze mieć brzydszą koleżankę!

- Nie wierzę w to co słyszę...- mam nadzieję,że dobrze będziesz bawić się na koncercie!- powiedziałam i odeszłam.

Bardzo bolało mnie to co powiedziała.Czyli nigdy mnie nie lubiła!? Nie mogłam w to uwierzyć. O koncercie mogę teraz jedynie pomarzyć. Pieniądze na ten miesiąc wydałam na ubrania. Po krótkiej chwili postanowiłam napisać do Taco...skoro mnie zauważył, może to coś znaczy? Wystukałam jego numer i podpisałam jako "TACO♥"

DO: TACO♥

Hej :) To ja, dziewczyna z Galerii.

Po 5 minutach otrzymałam odpowiedź.

OD: TACO

Cześć :) bardzo mi się spodobałaś, wyskoczymy kiedyś na kawę?

Mam nadzieję,że widzimy się na koncercie? ;)

DO: TACO♥

Niestety nie.... bardzo bym chciała, jednak nie stać mnie na bilet.

OD: TACO♥

Jutro o 14:00 w kawiarni.Nie możesz odmówić, do zobaczenia!

Jestem ciekawa dlaczego chcę się spotkać.Myślałam o tym cały dzień. Dlaczego mnie zauważył?

Czy rzeczywiście mu się spodobałam? 

Po co mnie zaprosił?

TYLE PYTAŃ,A TAK MAŁO ODPOWIEDZI!


W miarę ten rozdział?

Niewidzialna II H.TWhere stories live. Discover now