Inceputul gandirii

2 0 0
                                    

*Lucrurile se schimba atunci cand incepi sa vezi lumea cu alti ochi, incepi sa vezi totul mult mai clar si iti dai seama ca ceea ce crezi ca  simti nu e  ceea ce simti de fapt . Cand iti dai seama ca tu nu ai cum sa rezisti cu atatea ispite in jurul tau,caci tu din neam de ADAM fiind, pacalit ai fost de ispita EVEI.*


                                 Trecuse deja mai bine de o luna si lucrurile intre mine si Carina  mergeau foarte bine, desi desigur ca am mai fost cautat de CLARA SI CRISTIN si am fost atras de ispitele straine.

                                SI in nestiinta mea eu le-am primit pe toate, Cristin era o dulce iar Clara definitia intensitatii. Se apropiase ziua mea si prada adevaraciunii curate.  La varsta mea  de aproape 14 ani nu stiam ca daca minti pe cineva poti sa distrugi suflete. Trebuia sa ma pregatesc cu Carina pentru pregatirile de ziua mea.

                Impreuna cu Carina am fost si am luat tot ce era nevoie pentru petrecerea de ziua mea. Neintreband pe nimeni m-am hoatrat ca vreau sa imi cunosc ispitele,asa ca am pus mana pe telefon si am sunat-o pe Clara.

Eu:-Hei , buna! vreau sa te intreb daca vrei sa vii la petrecerea de ziua mea? Mai schimbam cateva vorbe, ne cunoastem un pic mai bine.

Clara:- Hei , uau ,.. nu ma asteptam la asta...Sigur, vin! cum sa nu! Mi-ar face placere sa il mai vad o data fata in fata pe baiatul ispititor,spune-mi unde trebuie sa vin si la cat!

Eu:- te astept maine la ora 20 la sala de evenimente DON JUOOANO. abia astept sa te vad!

 Dupa aceea am hotarat sa o sun  pe CRISTIN!

  Eu:-Hei , buna! vreau sa te intreb daca vrei sa vii la petrecerea de ziua mea? Mai schimbam cateva vorbe, ne cunoastem un pic mai bine. 

Cristin:-hei, nu ma asteptam la o asemenea invitatie , desigur ca vin! Nu as rata sa te vad pentru nimic in lume .
     A doua zi: 

           Dupa ce am pregatit totul pentru ziua mea, am plecat acasa ca sa imi fac un  dus si sa ma imbrac , dupa care am venit inapoi la Don Juooano, pentru a astepta invitatii ce trebuiau sa vina.

                   PRIMA APARITIE a fost CARINA. O superbitate de fata cu ochii caprui si par roscat.

                     A venit si m-a imbratisat , urandu-mi *la multi ani*  , si apoi m-a sarutat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                     A venit si m-a imbratisat , urandu-mi *la multi ani*  , si apoi m-a sarutat.


Carina:- acesta este un mic bonus si cadoul vine mai tarziu*spunandu-mi asta merge sa se aseze la masa indicata de mine*


                   A DOUA APARITIE  a fost Jason.

                                                                    Cel mai bun amic al meu, putem spune la un moment dat ca suntem gemeni dupa comportament.


For love  from a distanceWhere stories live. Discover now