Oras už lango buvo pasakiškas. Užuodžiau svaigų gėlių kvapą, kuris sklido nuo kaimynės darželio. Atsistojus nuo lovos priėjau prie veidrodžio,kuris buvo dydžio su lyg manimi ir nusišypsojus sau nuėjau į vonios kambarį. Išsivaliusi dantis ir nusipraususi grįžau atgal į kambarį ir pasimėmus rūbūs nuo kėdės pradėjau rengtis. Apsirengusi ir nusileidusi į apačią išspaudžiau dirbtinę šypsena pasisveikindama su tėčiu ir jo drauge.
„Niekada nemėgau su jais pusryčiauti drauge, o ypač vykti į kokias nors keliones."
Kaip visada mandagiai atsisakau pusryčių ir pasiėmus kuprinę bei užsidėjus sportbačius išeinu iš namų. Neskubėdama einu link mokyklos ir išsitraukus telefoną pradedu naršyti facebook'e. Iš mandagumo palaikinus poros pažįstamų nuotraukas išjungiau telefoną ir įsikišusi jį atgal į kuprinę pamačiau už medžių Venlo vidurinę. Neįsivaizduojat, kokia velnio irštva ji yra, jei esi neutralūs toks kaip aš, sveikinu! Tu esi saugus, nes prie tavęs niekas neprisikabins.
Eidama pro stovėjimo aikštelę atkreipiau dėmesį į elito grupelę, jie atrodė sutrikę ir sunerimę nei įprastai. Praeidamas nužvelgiau juos ir greitesniu žingsiu patraukiau prie paradinių durų.Prie spintelių mane pasitiko Lotte su plačia šypsena ir išskėstomis rankomis.
-Labutis,- apsikabino mane Lotte.
-Labas,-pasisveikinau aš.
-Tess, nusiteikus dar vienai dienai pragare?-Lotte paklausė su juoko gaidele.
-Tai žinoma, negalima pasiduoti.-rimtu veidu pasakiau ir pratrūkau juoktis.
-Žiūrėk, eina jis...-pasakė nutestada ir įbėdė akis į Levi.
,,Jis yra vienas iš mokyklos gražiausių vaikinų, jis protingas, priklauso mokyklos tinklinio komandai ir yra daugelio merginų svajonė, bet manęs jis nedomina. Kam reikia tokio vaikino kuris yra gražesnis už tave..."
Pasisukau pasižiūrėti į jį,o jis tuo metu nusišypsojo, o aš pakėliau antakius ir garsiai pasakiau replika, net nesuvogdama ką darau.
-Galvoji tai padės sužavėti merginas? Nei velnio. -ramiu veidu pasakiau.
Jis sustojo ir paėjęs pora žingsnių atgal rimtu veidu atsisuko į mane.
-Aš nesistengiu jų sužavėti, tai nutinka savaime.- ramiu veidu atsakė jis.
-Ah...ir būtent tai girdžiu iš Levio Melo lūpų.Kažkaip neįtikinamai skamba. -pasakius primerkiau akis ir nusisukau į spintelę jog galėčiau pasiimti knygas.
-Negalvojau kad Tess Groot yra tokia nemandagi mergina. -jis tai pasakė su pašaipa balse.
-Deja tokia jau esu. -pasakiusi pagriebiau Lotte už rankos ir greit pramsukau pro jį.
Priėjus kabinetą paleidau Lottės ranką ir atsidusus atsisukau į ją.
-Tikiuosi jis mūsų nesekė.-pasakiau susiraukusi.
-Tu...Tu kalbėjai su Leviu Melu!!-išrėkė per visą kolidorių Lottė.
-Šaaa...Ten tiesiog išsakiau savo nuomonę. -vartydama akis pasakiau ir įėjau į kabinetą.
Per pamoką Lottė man kalbėjo apie Levį, bet nekreipiau dėmesio į jos kalbas, nes jis mane mažiausiai domino. Man buvo svarbiausia gauti aukštus įvertinimus ir papulti į Leideno universitetą.
,,Leideno universitetas yra mano svajonė nuo vaikystės, dar kai buvo gyva mama, ji man visada sakydavo, kad kai gausiu patvirtinimą dėl priėmimo, mes tai atšvesim."
Pasibaigus pamokai pirma išėjau iš kabineto ir palaukusi Lottės kartu nuėjome link anglų kalbos kabineto. Šalia kabineto pamačiau stovinčius 2 vaikinus iš elito grupės, jie dėl kažko ginčijosi, bet greit praėjau pro juos ir atsisėdusi į suolą pradėjau trauktis knygas. Po kelių minučių suskambėjo skambutis ir visi sugužėjo į klasę.
Praėjus 25 minutėm pamokos per garsiakalbį pasigirdo solidus direktoriaus balsas.
~Norėčiau į savo kabinetą pasikviesti Luca Bramsą ir Sara Debro.~
Iškart po pranešimo tie du vaikinai pradėjo kažką pašnabždom aptarinėti, turbūt tai susiję su tuo, jog jie visi iš ryto buvo sunerimę.
Likusią pamokos dalį aš svarsčiau įvairiausias versijas kas galėjo nutikti ir net nenutuokiau jog tai įvykis, kuris paveiks visus. Venlo miestelis jau nebeatrodė toks, kaip visi manė anksčiau.
YOU ARE READING
Fate
AdventureFate - likimas,lemtis. Tess Groot yra protinga, šmaikšti septyniolikmetė, kuri niekuo neišsiskiria iš kitų paauglių, tačiau po vieno įvykio Velno miestelyje viskas pasikeičia. Gal taip jau yra nulemta.