Emma Hols

13 1 1
                                    

Per pietų pertrauką jau buvo aišku,kas atsitiko. Dingo Emma Hols. Ji priklauso elitui, yra pavyzdinga daktarų dukra. Dabar visi tik apie ją ir kalba.

Su Lotte atsisėdome prie kampinio staliuko. Ji nenustodama kalbėjo apie Emma.

-Nesuprantu, kur ji galėjo dingti..- garsiai mąstė ji.

-Turbūt pabėgo iš namų, ji greit grįš.-susiraukusi pasakiau.

-O gal...nors nesvarbu.- nuryjusi seiles ištarė ir atsidarė dėžute su sumuštiniais.

-Kas?-susidomėjusi paklausiau.

-Ją...nužudė.-nuleidusi akis atsakė.

-Tai nejuokinga.-susiraukusi atsakiau ir pradėjau kuprinėje ieškotis sulčių pakelio.

-Visko gali būti, bet čia tik spėliojimai.. -nutęsusi pasakė ir pradėjo valgyti.

-Tikiuosi nieko blogo..-atsidususi pasakiau ir taip pat pradėjau valgyti.

Pasibaigus pertraukai patraukėm link matematikos klasės. Įėjusios greitai atsisėdom į suolą ir pradėjom trauktis knygas.

Viduryje pamokos pasiprašiau į tuoletą. Użėjus į jį išgirdau įdomų pokalbį.

-Aš nemanau kad tai galėjo atsitikti...Netikiu tuo...Tu negalėjai sužiūrėti kur ji eina!? Privirei košės mums visiems! Ate!

Pasibaigus pakalbiui vienos iš kabinų durų staigiai atsidarė ir iš kabinos išėjo Sara. Ji mane nužvelgė ir trenkdama duris išėjo. Galvoj pradėjo kirbėti įvairios mintys, bet to pokalbio nesureikšminau, jis negali būti su tuo susijęs. Aš tuo tikra 100%

Pasibaigus pamokai Lotte paklausė manęs.

-Ka veiksi dabar?

-Um eisiu namo,norėčiau pailsėti. O kodėl klausi?-paklausiau.

-Nieko,tiesiog įdomu.- numykė.

-Mhm...tai iki.-atsisveikinau su ja ir nuėjau link namų.

Grįžus namo užlipau į antrą aukštą ir griuvus ant lovos užmigau. Atsikėlusi telefone pasižiūrėjau kiek valandų, ir nulipusi nuo lovos pradėjau rinktis knygas. Traukiant iš kuprinės knygas iškrito kažkoks lapelis, pakėlusi jį ir atviniojus radau žinutę.

«Tavo banguoti plaukai sužavėjo mane. Tikiuosi kada nors būsim drauge.
T.P»

Nieko nesuprantu. Kas tas T.P? Pagal inicialus gali būti Thomas Petersas, bet nemanau kad būtų toks kvailas ir savo inicialus rašytų. Manau čia tiesiog kvailas pokštas...

Susidėjus knygas atsiguliau į lovą ir pasiėmus telefoną pradėjau naršyti Facebook'e. Atrašiusi Lottei nusileidau į apačią pasiimti ko nors užkąsti ir už mano akių užkliuvo gatve lėtai važiuojantis juodas automobilis. Dingus jam iš mano akių nieko daug negalvojant pasiimiau bandelę ir užlipus į viršų įsijungiau muzikos. Po pirmų akordų pradėjau lėtai judėti po kambarį. Tyliai niuniuodamą ją pasileidau plaukus. Priėjus prie veidrodžio ir žiūrėdama į jį pradėjau laisviau judėti,bet pasibaigus dainai iš spintos išsitraukiau rankšluostį ir nuėjau į dušą.
Tekant vėsiam vandeniui mano kūnų pradėjau po truputį atgauti jėgas ir dar porą minučių pastovėjus užsukau vandenį. Išlipus apsigaubiau rankšluosčiu ir nuėjau į savo kambarį. Greit apsirengusi kas pasitaikė po ranka atsiguliau į lovą ir pasiėmus telefoną pamačiau žinutę,nuo nežinomo numerio.

Nežinomasis*
Radai raštelį?

Aš*
Gana tyčiotis -_-

Nežinomasis*
Kaip supratau radai :)

Aš*
Daugiau man jų ir nereikia ;)

Nesulaukiau atsako į savo žinutę ir išgirdau durų rakinimą,tai turbūt ji- mano pamotė.
Užlipusi į viršų ji atidarė mano kambario duris ir įėjo į kambarį.

-Kaip sekėsi? -nuryjusi seiles paklausė.

-Dingo Emma Hols,o kaip tau? - paklausiau šaltai.

-Girdėjau,kad dingo,o man kaip visada gerai.Vakarieniavai jau? -paklausė norėdama pratęsti pokalbį.

-Taip,o dabar gal jau eisiu miegoti... -nutęsiau.

-Labanakt. -pasakė menkai nusišypsodama ir išeidama uždarė duris.

Garsiai atsidusus pasiimiau telefoną,kad pasižiūrėčiau kiek valandų. Laikrodis rodė 20:34. Ughh dar anksti eiti miegoti,bet neturiu ką daugiau veikti...Nusisukusi ant šono užsimerkiau ir pradėjau po truputį migti. Prieš mano akis iškilo vaizdinys.

"Stoviu miško vyduryje, mane gaubia rūkas,o tolumoje matosi žmonių siluetai. Pabandau eiti link jų ir žengus žingsnį prieš save pamatau bedugnę. Pasilenkiu pažiūrėti į ją ir tuo metu kažkas mane pastumia ir nukrentu į ją."

Gaudydama orą pašoku iš lovos ir pažiūrėjusi į laikrodį pamatau kad jau 08:26. Išlipus iš jos nueinu į vonios kambarį nusiprausti. Grįžus atsidarau spintą ir pradedu ieškotis ką rengtis. Susiradus languotos marškinius ir juodus džinsus juos apsirengiu ir pasiėmusi kuprinę nusileidžiu į apačią. Praeidama pro virtuvę pasisveikinu su tėvais ir užsimovusi sportbačius išeinu iš namų. Įkvėpus gaivaus oro truputį atsigaunu ir mano akys užkliūna už pravažiuojančio automobilio.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FateWhere stories live. Discover now