Zrovna sedím v autě a mám sluchátka v uších důvod? Jedu na tábor s Emou na čtrnáct dní . Já na tábory skoro vůbec nejezdím ale moje dvojče tam jezdí furt. Tábory mě někdy nebraly takže asi tak.
Zrovna táta zastavil před táborem.,, Tak děti naše zlaté dejte nám mobily a sluchátka.
Řekla mamka,, Tady
Podala s radostí Ema.
Podala jsem mamce taky mobil a sluchátka. otevřela jsem si dveře od auta a šla ke kufru. Táta otevřel kufr a podal nám kufry.,, Díky
Řekla jsem.
Táta se na mě jenom usmál.,, Tak zlatíčka naše mějte se tam hezky a nezlobte.
Mamka nás objal mno a přidal se i taťka.
S Emou jsme naposledy zamávaly rodičům a šly ke vchodu kde stal nějakej chlap.,, Vaše jména prosím?
,, Ema a Karmen Sånde
Řekla Ema.,, Dobře tady máte list a tam jsou napsané vaše chatky.
Teprve teď se na nás podíval a civěl na nás asi jednu mitu. Už mi to lezlo na nervy tak jsem vzala Emu za ruku a řekla díky.,, Jaké číslo chatky máš?
Zeptala se mě,, třicet ty?
Řekla jsem,, čtyřicet takže každej v jiné chatce.
,, Jop tak já jdu hledat chatku čau
,, Jojo ahoj
Každá jsme se vydala svým směrem zastavila jsem se před chatkou třicet. Otevřela jsem chatku a na posteli seděly tři holky a povídaly si.,, Jé ahoj
Řekla jedna holka,, Ahoj
,, Nechceš nějak pomoc?
Zeptala se druhá holka,, No asi jop
Zvedla se jedna holka a vzala mi kufr.,, Jo jinak já jsem Jana tohle je Simča a to je Silva
,, Já jsem Karmen
,, Dobře Karmen tady je skříňka a tam si můžeš dát věci a jinak skříňku budeš mít semnou snad nevadí.
Řekla Jana,, Nene v pohodě
Simča mi podala s úsměvem kufr a sedla si na postel.
Začala jsem si dávat věci do skříňky.
Když jsem si dala věci do skříňky tak se mě Simča zeptala.,, Jsi tady na tomhle táboře poprvé?
,, Ano a vy tu jste?
,, pátým rokem
,, Oky
,, Nechtěla by si to tady ukázat
Řekla Jana.
Kývla jsem hlavou.
A holky si šly obout boty a vyšly jsme.
Dívala jsem se na tu krásnou krajinu měli tady udělané i takové malé hřiště na hry asi. Ukázaly mi aji sprchy, záchody, jídelnu a bazén . Ale když jsem se vracely nazpátek zarazil mě jeden kluk blonďatá hlava a šel s nějakou holkou asi za roh. Simča se na mě podívala a pak řekla.,, To je Adam na táboře známej jako děvkař nechce sem jezdit ale jeho táta je tady vedoucím a vždycky ho přemluví. A on aby si to tady užíval a kochal se krajinou tak si užívá s holkama vždycky za rohem pak odpálkuje jednu holku a začne si s další. Drž se od něho dál prosím.
Podívaly se na mě holky.,, Dobře
Šly jsme do chatky kde jsme se povídaly. No a pak asi někdo zapískal na píšťalku nebo nevím co to bylo a měly jsme jít do jídelny. Obuly jsme si s holkama boty a běžely do jídelny. Sedly jsme si nějak vedle sebe a čekaly než přijde vedoucí ale žďuchla do mě Silva.,, To je tvoje dvojče?
,, Jop už to tak bude.
,, Jste si strašně podobné.
,, Jsme jenže já mám znamínko nad rtem a mám jiný styl oblékání a mám trochu konečky vlasů na modro.
Silva se podívala na moje vlasy a usmála se.
Potom přišel vedoucí.,, Děcka klid!
Všichni najednou stichli. A vedoucí začal něco říkat.,, První več děcka jelikož jsou tu i mladší děti takže poprosím starší aby se k mladším dětem chovali dobře. Další věc ve tři hodiny se sejdeme na našem menším hřišti a tam vás rozdělíme do týmu. Děkuji za pozornost a můžete si jít pro jídlo.
Holky si šly pro jídlo ale mě zarazilo to jak si moje dvojče povídá s Adamem. Zvedla jsem se a šla za Emou.
Ema přestala mluvit a koukla se na mě.,, Potřebuješ něco Karmen?
,, Já jenom jestli si půjdeš pro jídlo
No pane bože co jsem to zase řekla za kravinu .,, Jasně jdu
Adam na nás koukal. Zakroutila jsem nad tím hlavou a šla si pro jídlo.
Když jsme dojedly tak jsme šly cestou do naší chatky. Jenže jsem chtěla říct mému dvojčeti že ať si dává pozor na Adama.,, Holky běžte beze mě na chatku já jdu za sestrou.
Holky jenom kývly a já se vydala hledat chatku čtyřicet. Když jsem ji našla zaťukala jsem a otevřela mi nějaká holka.,, Ahoj Emo
,, Ahoj nejsem Ema ale chci se zeptat kde je Ema.
,, Počkat Ema tady má dvojče?
,, Ano má můžeš mi sakra říct kde je Ema?!
,, Jo promiň. Ema není na chatce šla někam s Adamem.
,, S Adamem?! Jo díky ahoj
Rychle jsem je šla hledat ale to jsem asi neměla dělat. Když jsem šla kolem sprch viděla jsem Emu jak se líbá s Adamem. No super...
Rychle jsem běžela za Emou a odtáhla ji.,, Co děláš?!
Začala po mě štěkat.,, Emo drž se od něho dál!
,, Karmen přestaň mi říkat co mám dělat a vysvětly mi co děláš.
,, Karmen tenhle člověk tě jenom využije. Má tě jenom na jeden den!
,, Jasně jasně ještě něco?
,, Ano!
Chytla jsem ji za ruku a táhla pryč,, Co si myslíš že děláš?!
Řvala po mě ale já ji nepustila. No ale jak znám sestru kouše a tak mě kousla.,, Emo drž se od Adama dál!
,, Hmmm.
Vytrhla se ode mě a běžela za Adamem.
Vzdala jsem to nemám náladu chodit za ní jak ocásek. Šla jsem do chatky a snažila se udělat aspoň nějakej dobrej úsměv. Když jsem dorazila na chatku holky se mě začaly vyptávat. Řekla jsem jim o Adamovi. Jenom zakroutiky nad tím hlavou.
Když bylo tři šly jsme s holkama na hřiště. Asi se ptáte jak jsme zjistily čas Silva má hodinky. Když jsme dorazily ns hřiště Adam a Ema tady ještě nebyly. Po nějakých dvou minutách došli s úsměvem na tváří. No a pak došel vedoucí.,, Děcka klid!
Všichni jsme stichli.,,, Takže jak vidíte stojí tady vedoucí a mají trika různých barev třeba tady Katka má barvu modrou s ten kdo bude mít stejnou barvu na kartičce půjde tady ke Katce. A abych něco řekl k těm kartičkám. Kartičky jsou s vaším jménem a příjmením plus mají tu barvu. Takže můžete vyrazit!
Tak jsem se rozhodla napsat další fanfikci o Adamovi snad se vám bude líbit 💓👀
ČTEŠ
Tábor - Adam Kajumi
ActionKarmen jede na tábor se svým dvojčetem jak to dopadne když ji Adam zamotá hlavu?