2

271 4 5
                                    

Rozběhla jsem se a běžela jsem na louku. Na louce bylo pár lístečků ale ne můj docela rip. Běžela jsem k bazénu a můj lístek tam byl! Měl barvu zelenou. Běžela jsem zpátky na hřiště a šla k vedoucímu pár děti už tady bylo ale zarazila jsem se.  U toho vedoucího stal Adam no "super"!
Vedoucí se na mě jenom usmál a já mu úsměv oplatila a sedla jsem si na  trávu. Když už poslední děti dobihály koukla jsem se na celej můj tým. Tři malý chlapečci a jedna malá holčička potom už tam byli ti dospělí nějaké holky a kluci. Zvedla jsem se. Docela mě mrzelo že nemůžu být s nějakou kamarádkou na chatce. Ema byla v červeném týmu a koukala na Adama. Adam se na ní pořad usmívál.

,, Tak teď poprosím aby se každý tým vydal někam do stínu a seznamili jste se máte na to hodinu.  Potom zapískám a přiběhnete všichni.
Řekl hlavní vedoucí.

,, Jinak malém bych se vám zapomněl představit jsem Ben. Tak a teď můžete jít.

Prej malém.. Povzdechla jsem si a následovala můj tým. Šla jsem vzadu ale najednou se předemnou zastavila holčička podívala se na mě hnědýma kukadlama a šla zamnou

,, Jsem Šárka ty?

,, Karmen
Usmála jsem se na ní. Povídaly jsme si spolu až jsme došly ke stínu pod stromem.

,, Teď poprosím aby ste si sedli do kroužku
Řekl náš vedoucí.
Všichni poslechli a sedli si do kroužku. Sedla jsem si taky a sedla si vedle mě Šárka a usmála se. Úsměv jsem ji oplatila.

,, Takže začneme se představovat mám tady tuhle kostku a komu ji Hodím začne mluvit a začnu teď já. Takže já jsem Vojta každý rok sem jezdím dělat tady vedoucího a je to sranda.
Kostku hodil nějaké holce která vypadala jak kdyby zrovna byla na plastyce.
Její představení jsem ignoroval. Teda skoro všechny představení jsem ignorovala myslím že Honza dal Adamovi kostku a ten se představil.

,, Jsem Adam.
Kostku hodil po Šárce ta se snažila nějak něco říct.
Když domluvila podala mi kostku a já měla mluvit sakra.

,, Jsem Karmen na tábory moc nejezdím mám tady dvojče ale to je v červeném týmu. 
Podívala jsem se na všechny.  Potom jsem slyšela písknutí a vstala jsem. 

,,  Karmen dáš mi tu kostku?
Řekl Vojta

,,  Jo promiň

,,  V pohodě teď už běž
Přikývla jsem a běžela jsem za týmem. Když jsme tam dorazili sedla jsem si zase na trávu a koukala na ostatní.

,,  Klid!
Řekl Ben

,,  Takže teď jste se všichni představili ve svým týmu takže se běžte teď převléct do vhodné obuvy máte na to pět minut!
Rozběhla jsem se do chatky a holky tam už byly.
Vzala jsem si moje adidasky a počkala na holky.

,,  Jinak Karmen bacha na Adama si přece jenom s ním v týmu a myslím že na tebe bude něco zkoušet.
Řekla Jana

,,  Jo neboj
Vyšly jsme z chatky a běžely na  hřiště kde jsme měli sraz. 
Když jsme tam s holkama došky šly jsme každý do svého týmu .
Po nějakých pěti  minutách přišel Ben a zapískal.

,,  Takže teď půjdeme do lesa.
Šli jsme do lesa a Ema šla vedle mě.

,,  Chtěla bych se ti omluvit neměla jsem na tebe tolik štěkat ale prostě mě vytočilo jak si mi kecela do toho přece Adam je tak sladký..

,,  A co s tím mám dělat?  Až ti něco udělá nechoď mi brečet na rameno.

,,  Fajn
Ema šla víc do předu.
Když jsme dorazili na místo tak Ben začal mluvit.

,,  Teď si zahrajeme hru na lovce a zvířata.

,,  Hra spočívá v tom že každý ze svého týmu si zvolí dva lovce a ostatní budou zvířata.  Lovci dostanou bílé pásky a zvířata různě barevné.  na výběr jsou zvířata kanec,  vlk,  slon,  liška to jsou všechny zvířata .  Každý kanec dostane jednu červenou  pásku a kanec je za dva body.  Vlk dostane modrou pásku a toho když chytíte tak dostane deset bodů.  Slon je za jeden bot a liška je za pět bodů! Zvířata ee vám můžou schovat i utíkat a pokuď se ho dotknete musí vám odevzdat svou pásku a jít sem ke svému vedoucímu a čekat než hra skončí.
Lovci ale aby ste to neměli tak jednoduché tak v lese se schovávají zlí lidé kteří nemají na sobě žádné pásky prostě nic ale ten když vás chytí musíte mu odevzdat všechny své nasbírané pásky a musíte potom lovit znovu. Mimochodem když třeba budete mít jeden nebo víc pásku tak je můžete dát do misky kterou bude mít vedoucí a pak můžete zase lovit ale nesmíte chytat svá zvířata!  Snad  ste to všichni pochopili a teď vám dám pět minut na to aby ste se domluvili!

Když Ben domluvil začali jsme se domlouvat jenže to by nebyl Adam kdyby se toho nezaujal...

,,  Takže já budu lovec a ty budeš lovkyně Karmen.

,,  Proč já?  Já nechci být lovkyně.
Adam se na mě podíval divným pohledem a zasmál se.

,,  Fajn tak teda budeš ty lovec Dane
nějak se teď rozhodněte co chcete být.
Začali jsme se domlouvat a já skončila jako vlk..

,,  Karmen pojď sem
Zavolal na mě Adam.

,,  Schovej se pořádně vidíš ten keř?  Tak tam půjdeš dál a tam je takové pěkné místo kde tě nikdo nenajde

,,  A proč mi radíš?
Adam se jenom zase zasmál.

,,  Chci tuhle hru vyhrát a hrajeme ji snad každý rok.
Chtěla jsem odejít ale Adam mě chytil za zápěstí.

,,  Prosím běž tam..
Kývla jsem hlavou a šla k vedoucímu.

,,  Takže teď se půjdou zvířata schovat a lovci tady zůstanou a budou se dívat na své vedoucí aby nepodvádeli.  A máte na schovaní pět minut!
Ben pískl a všichni se rozběhli i já.

Omlouvám se že jsem dlouho nenapsala kapitoly ale jsem prostě líná 😄😱 takže u další ahuuj.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 18, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tábor - Adam KajumiKde žijí příběhy. Začni objevovat