*pov. Tom*
Łaziłem tak dobre 2 godziny, w między czasie udało mi się zajść do sklepu po alkohol. W sumie to nie zaszedłem do sklepu po jedną butelkę Smirnoffu, nie po dwie... W sumie mam DNA potwora, więc to mnie nie powali z nóg. Kupiłem skrzynkę wódki. Stwierdziłem, że nie będę jej taszczyć, więc 3 butelki wypiłem przed sklepem a 3 niosłem ze sobą. Znając mnie, alkohol po jakiś 20 minutach drogi powrotnej zaczął działać, nieumyślnie przez drugie 20 minut upijałem powoli butelkę po butelce, aż byłem tak najebany, że ledwo doszedłem do domu. Wchodząc do domu, wypierdoliłem się przed samymi drzwiami i mocno zaryłem ryjem o drzwi, co usłyszał 'ROGATY'. On w tedy otworzył mi drzwi.. a ja? Byłem pijany. Nie myślałem trzeźwo. Zacząłem pierdolić głupoty.
O!!! ..h-hej Tooooord!!!! - powiedziałem mego zadowolony. Ma-aszz włosy! Teszz chcem takieee!!!!!! - zacząłem tak ciągnąć ten dialog a raczej ... Monolog.
No mam włosy haha! Wiem, że mi ich zazdrościsz, bo ja przynajmniej znajduje czas aby o nie zadbać :) - odpowiedział przy okazji się ze mnie wyśmiewając.
Otworzył drzwi na roścież, aby wpuścić mnie do środka, ale ja byłem zbyt najebany aby wejść do domu o własnych siłach.
T-Tord...? -zapytałem PIJANY!
T-T-T-TOMpooon~ -odpowiedział śmiejąc się ze mnie.
Zanieeeeeeeeś mniee do łóżkaa!!!!!
Umm... Tom... j-ja.. NIE!? Nie będę Cię nawet dotykać, bo jakaś zaraza na mnie przejdzie! - Tord opowiedział olewczo.
Wtedy się lekko zaczerwieniłem bo zrobiło mi się głupio. Leżałem przed Tordem na ziemi w drzwiach a on się ze mnie śmiał przy okazji nagrywając mnie.
Próbowałem wstać... A on stał przede mną i nagrywał i się śmiał. Jak już udało mi się wstać, zaczęło strasznie mi się kręcić w głowie i upadłem na Torda, przy czym powaliłem go swoim cielskiem na ziemię.
Heja! Mam nadzieję, że jest chociaż trochę ciekawe ;P i, że wam się podobało.
Chociaż i tak nikt tego nie czyta :'3 I'm dead inside
Tak btw to dopiero teraz powoli zacznie się TomTord!!! >:3
YOU ARE READING
Nadal Wrogowie?
Short StoryHej! Jestem Shira i łapcie TomTordy!!! Będą kłótnie, wątki miłosne pomiędzy różnymi postaciami i będą sceny 18+... Nie chce za bardzo spoilerować ale powiem że opowiadanie niedługo zacznie się rozkręcać!!! :3