1

27 1 0
                                    

Z pohledu Amy:

Je nedělní odpoledne, všichni moji kamarádi jsou venku a hrají si na hřišti. Já se ale stehuju k bráchovi, protože rodiče odjeli za prací do Anglie.
Bratr sice nechtěl aby jsem žila s nima,  ale kluci ho přemluvili
( Hlavně Jin, chce vařit pro víc lidí).
Už sedím v Rap monově autě.  RM je jediný člen BTS který má řidičák a navíc se nabýdl že mě odveze.

Když jsme dorazili na místo,  na stole čekal oběd. Jakmile jsem uviděla ramen došlo mi,  že mám hrozný hlad. Jina ani napřekvapilo, když jsem vrátila prázdnou misku.
Pak jsem se odebrala do svého pokoje, který mi Tae předem zařídil.  Byl do modro bílé barvy. Strašně se mi líbil.
Začala jsem si vybalovat.
Jestli něco nenávidim, tak je to právě vybalování.
Přišel za mnou JHope a pomohl mi s narovnáváním oblečení do modré skříně. S Hibim jsem si skvěle pokecala.
Dozvěděla jsem se, že jedou na turné po Evropě. Zítra večer prý odlétáme do Prahy.  Praha je myslím hlavní město České republiky nebo tak nějak.
Vzala jsem si svůj iPhone a našla si nějakou aplikaci která mě má naučit česky.  Čeština je zvláštní jazyk, píšou jiným písmem, místo ano říkají ne a místo ne ano.
Mám štěstí že se učím hodně rychle.  Do večera jsem už uměla jejich abecedu naspaměť.

,, Amy je večeře" ozval se Jinův hlas z jídelny.
Seběhla jsem po schodech dolů a sedla si ke stolu.
Bratr mi podal talíř který mu jen tak náhodou vyklouzl z ruky a spadl na moje bílé šaty s růžovými květy.
,,Jejda, promiň. " řekl ironicky. 
Bylo mi jasné že to udělal naschvál.

Šla jsem se převléct.
Otevřela jsem skříň,  ale k mému ořekvapení bylo všechno oblečení mokré.
Zamkla jsem se v pokoji. Ale když Hobi zjistil co Jungkook udělal, dal mi za dveře oblečení, které bylo jeho sestře malé.
Oblečeni jsem si vzala a napsala mu SMS.

Amy: Děkuju😘

Sluníčko: V pohodě😉



Jungkookova sestraKde žijí příběhy. Začni objevovat