2

30 1 1
                                    

.Když jsem se probudila, venku už svítilo slunce. Podívala jsem se na mobil. Bylo teprve 6 ráno.
Už mi nešlo usnout, tak jsem vstala a převlékla se do oblečení,  které už od včerejška uschlo.
Měla jsem hlad, protože jsem neměla večeři. když jsem uviděla, že je Jin vzhůru, vyšla jsem z pokoje.
,,Jak si se vyspala? "zeptal se.
,,Dobře" odpověděla jsem a musela se pousmát když mi Jin podal talíř s velkou snídaní.
Uchopila jsem čínské hůlky a začala jíst.
Jin vaří skvěle. Miluju,  když můžu sníst něco,  co uvaří.
,,Ostatní ještě spí?" Zeptala jsem se když jsem dožvíkala poslední sousto.
,,Všichni až na Jimina." odvětil.
,,A kde je Jimin"?
Jin kývl směrem k posilovně.
To mě mohlo napodnout. Jimin cvičí skoro 24 hodin deně.
Šla jsem se učit ještě nějaká  česká slova.
 
          
                    ❤ VEČER
,,Sakra Amy,  dělej!!" zakřičel Jungkook. 
,,Vždyť už jdu.”
Popadla jsem kufrba běžela k autu.
Sedla jsem si mezi Hobiho a Taeho.  Suga mi dal kufr do auta a sedl si za volant. ,,Ty máš řidičák?" 
,, Jo." odpověděl pobaveně.

,,Konečně jsme na letišti." neodpustil si znuděnou poznámku Tae.
Namjoon se podíval na hodinky. ,,Sakra! Za deset minut to . odlétá! " 
Když jsme doběhli k letadlu, letuška už nabádala cestující,  aby se připoutali.  Rychle jsme si sedli na svá místa a připoutali se.

Cesta trvala celkem 7 hodin, proto jsme byli rádi, když letadlo přistálo a mi mohli vystoupit.
,,Já  jsem htozně unavenej." postěžoval si Yongi.
,,Vždit si spal skoro celou cestu! Jak můžeš být unavenej?!"
Namítla jsem.
Jin vytočil číslo na taxík, ale on neumí anglicky a ten taxikář korejsky!  Namjoon šel pro kufry a jenom já jsem uměla anglicky.  Jin na mě koukl prosebným výrazem.
,,No jo." protočila jsem oči a vzala si od Jina telefon.
Začala jsem na něj mluvit česky,  což ho dost zaskočilo.
Kluci na mě koukali,  jako bych si tu řeč právě vymyslela. Domluvila jsem se s ním, že bude za půl hoďky na letišti.
Pomalu jsme se začali šourat ven. Kook mě strčil. Cítila jsem jal padám, ale nic jsem neviděla, jen tmu, černočernou tmu.




Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 09, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jungkookova sestraKde žijí příběhy. Začni objevovat