My Universe 3

6 0 0
                                    

"ဟိတ္​ ဒီမွာမင္​း​ေမးတာ​ေတြကို ငါမ​ေျဖႏိုင္​​ေသးဘူး😌"
"မင္​း အခုငါ​ေမးတာပဲ​ေျဖ​ေပးပါ😢"ဟူး......
"အိပ္​ယာစႏိုးတည္​းက ​ေျပာလိုက္​စကား​ေတြ ​ေမးလိုက္​တဲ့​ေမးခြန္​း​ေတြသူ႔soloမ်ား​ေဖ်ာ္​​ေျဖခိုင္​းသလားမွတ္​ရတယ္​ baekတ​ေယာက္​​ေတာ့😂😜😜"
"Yeolမွာ​ေတာ့ သူ႔ကိုစိတ္​ပူ​ေနတာ ညက​ေကာင္​း​ေကာင္​း​ေတာင္​အိပ္​မ​ေပ်ာ္​ႏိုင္​ဘူး😒😒:"

"Yeolတ​ေယာက္​အလုပ္​႐ႈပ္​​ေနလို႔ ဝဝ ဆိုဖာ​ေပၚမွာအိပ္​ေပ်ာ္​သြားတယ္​ဆိုတာ တျခားမဟုတ္​ပါ"
"Baekကိုစိတ္​မခ်လို႔သူ႔မွာအ​ေပၚတပ္​ၿပီးသြားၾကည္​့လိုက္​ျပန္​ဆင္​းလာလိမ္​့နဲ႔ မိုးလင္​းခါနီးမွ အိပ္​​ေပ်ာ္​သြား႐ွာတာ😢"
"ဒါကို yeolကမသိ​ေစခ်င္​လို႔arjishiကိုတမင္​လိမ္​​ေျပာလိုက္​တာပါ"

"မင္​း ခုဘယ္​လို​ေန​ေသးလဲ ​ေန​ေရာ​ေကာင္​းၿပီလား?
ဘယ္​နား​ေတြ နာက်င္​​ေန​ေသးလဲ? ဆိုၿပီးyeolတ​ေယာက္​ လ်ပ္​တျပတ္​ baekရဲ႕ လက္​်လးကိုဆဲြကိုင္​ၿပီး ျပဴးျပဲၾကည္​့​ေနရဲ႕😍"
"အင္​း .....အ​ေရာင္​​ေတာ့က်သြားပါၿပီ မ်က္​ႏွာလည္​း ညကထက္​စာရင္​ လန္​းလာတယ္​ ႐ုပ္​တည္​ႀကီးနဲ႔ yeolတ​ေယာက္​ မသိရင္​ ညကသူပဲ​ေဆးကု​ေပးသလို😂😂"
"​ေနပါဦး ​ေနပါဦး ငါဒီကိုဘယ္​လို​ေရာက္​လာတာလဲဟင္​?
​ေၾကာင္​အအနဲ႔ အိမ္​ခ်င္​မူးတူး႐ုပ္​​ေလးနဲ႔ ​ေမးလာ​ေသာbaek"

"​ေျပာရရင္​​ေတာ့ ညက%%%%%%$$$&&&"
"အဲ့တာနဲ႔ပဲ မင္​းကိုငါ့အိမ္​ကို​ေခၚလာလိုက္​တာ"
"အာ....baekတ​ေယာက္​ညိဳးငယ္​သြား​ေသာမ်က္​ႏွာ​ေလးနဲ႔ normu gomrwo😥😥"
"Baek​ေျပာလာ​ေသာစကား​ေၾကာင္​့ yeolတ​ေယာက္​ထူးဆန္​းစြာနဲ႔ စိုက္​ၾကည္​့ရင္​း စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​သြားသည္​။"
"တကယ္​ဆို မင္​းက ငါ့ကို အျပစ္​​ေျပာရမွာ​ေလ မင္​းကိုကားနဲ႔တိုက္​မိလို႔"
"Wae waeအာ့လို​ေတာ့လည္​းမဟုတ္​ဘူး​ေလဆိုၿပီး အတင္​းကို႐ွင္​းျပခ်ငိ​ေန​ေသာbaek"
"မင္​း​ေနရာမွာတျခားသူသာဆိုရင္​ ငါ့ကို လမ္​းမ​ေပၚမွာဒီတိုင္​း ​ေသသလား႐ွင္​သလားမသိပဲ ထားခဲ့ မွာ​ေပါ့"
"မင္​းျဖစ္​​ေနလို႔သာ ငါ့ကို မင္​းအိမ္​ထိ​ေခၚလာၿပီး​ေဆးကု​ေပးထားတာ​ေပါ့"
"ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ပါ ငါ့လို ​ေဆြးမ်ိဳးမ႐ွိ အ​ေပါင္​းအသင္​းမ႐ွိတဲ့ လူမ်ိဳးကို ခုလိုကယ္​တင္​​ေပးထားလို႔ တကယ္​့ကိုစိတ္​ရင္​း​ေက်းဇူးတင္​မိပါတယ္​"

Default Title - My Universe❤Where stories live. Discover now