My Universe 2

15 1 0
                                    

"​ေတာက္​.......​ငါ့ဘဝႀကီးကိုကကံဆိုးတာပါ"
"အဘြားဆံုးၿပီး​ေတာ့ တစ္​ခါမွမ​ေရာက္​ဖူးတဲ့ ဒီseoulၿမိဳ႕ႀကီးကို အလုပ္​လုပ္​ဖို႔တတ္​လာခဲ့တဲ့ baek"

"ကံ​ေကာင္​းခ်င္​​ေတာ့ ​ေကာ္​ဖီဆိုင္​​ေလးတစ္​ခုမွာအလုပ္​ရခဲ့တယ္​"ဝမ္​းသာလို႔မွမဆံုး​ေသးဘူး
"ခု​ေတာ့ ဟိုတႏွာ႐ူး ႏွာဘူး​ေတြရဲ႕ လက္​ခ်က္​​ေၾကာင္​့ အလုပ္​ကျပဳတ္​ခဲ့ရျပန္​တယ္😥😥"

"ဟူး .... ​ေလပူ​ေတြမႈတ္​ထုတ္​လိုက္​ၿပီး သက္​ျပင္​း​ေတြအခါခါခ်ကာ မိုး​ေရထဲ လမ္​း​ေလွ်ာက္​လာ​ေသာ baek"

"မိုး ကလည္​းဒီ​ေန႔မွဘာလို႔လာသည္​း​ေနလဲမသိဘူးကြာ👿"

"Shit 😏......"
"မိုးကလည္​း သည္​း​ေနလိုက္​တာမွ yeolတ​ေယာက္​ ​ေ႐ွ႕ကလမ္​း​ေတ​ေ္ြကို​ေကာင္​း​ေကာင္​းမျမင္​ရ"
"အရင္​ကတည္​းကစိတ္​ဆက္​တတ္​တဲ့အက်င္​့႐ွိသူyeolကို မိုး ကလာၿပီး ရန္​လာစ​ေနသလို😡"
​"​ေဒါသထြက္​ထြက္​နဲ႔ စိတ္​သိပ္​မ႐ွည္​​ေတာ့ ​လမ္​းမအ​ေကြ႔​ေၾကာကို အ႐ွိနဲ႔​ဆဲြ​ေကြ႔လိုက္​​ေတာ့.. ...."

"အား......က်ယ္​​ေလာင္​စြာ​ေအာ္​လိုက္​​​ေသာအသံတစ္​ခု"
"ကား​ေ႐ွ႕ မွ ဘာမွန္​းမသိ​ေပမယ္​ တစ္​ခုခုကို yeolကားနဲ႔ တိုက္​မိလိုက္​သည္​။"

"ဟာ....ငါကားနဲ႔တိုက္​မိၿပီ ​ေၾကာက္​ကာလန္​႔ကာျဖင္​့ ဘာလုပ္​ရမွန္​းမသိ ​ေသြးပူ​ေန​ေသာ yeol"
"သူကား​ေပၚကဆင္​းၾကည္​့​ေတာ့ ​ေခြ​ေခြ​ေလး ​ေျမျပင္​​ေပၚတြင္​လဲက်​ေန​ေသာ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ "
"Yeolလည္​း ဘာလုပ္​ရမွန္​းမသိတဲ့ အဆံုး ကား​ေပၚကို​ေပြ႔တင္​ၿပီး အိမ္​ကိုပဲ ​ေခၚခဲ့လိုက္​တယ္​"

"တီတီ🔊🔊ကားဟြန္​းသံကိုမနားတမ္​း တီး​ေန​ေသာyeolတ​ေယာက္​ ​သူ႔ကားနဲ႔တိုက္​မိသည္​မို႔ စိုးရိမ္​စိတ္​တို႔က မ်က္​ႏွာတြင္​အထင္​းသား​ေပၚ​ေန "
"ဟာ....​အ​ေရးထဲ ျခံတံခါးက လာမဖြင္​့​ေသးဘူး က်စ္​..."

"Arjishi pali pali ဆိုၿပီး ​ျခံ​ေစာင္​့ဦး​ေလးႀကီးအား ကား​ေပၚမွ ​ေအာ္​​ေျပာ​ေန​ေသာyeol"
"Arjishi က်​ေနာ္​့သူငယ္​ခ်င္​း ဆရာဝန္​ ​ေလသူ႔ကိုphဆက္​​ေပးပါ အခုလာပါလို႔"
"Nae သခင္​​ေလးဆိုၿပီး ​ေအာက္​ထပ္​ကိုအျမန္​ဆင္​းကာ phဆက္​ရန္​လုပ္​​ေလသည္​။"

Default Title - My Universe❤Where stories live. Discover now