adrien i marinette chodzili ze sobą juz dłuszy czas i bardoz dobze im sie razem zylo. cleo była bardzo zazdorsna ale oni to ja oginorowali i mieli ja gdzies. pewnego dnia marinete wstala rano i poszla do szkoly ale po dordze uslyszala w radiu ze akuma atakuje miasto wiec przmeienila sie w biedornke. adrien zszedl zniom do szkoly wiec tez sie przmeinieil w czarnego kota. wspolnie pokoanli akume i stwierdzili ze jak walka zajela im 3 godizny jtoo to nie ma senus juz isc do szkoly wiec "cuekli" z lekcji do kawairni. nagle jak bhyli w tej kawairni to kolejna akuma wpadla przez okno i nagle zmienila marinete W zakamozinowanego człwoieka. marinette byla czarnom biedronkom (jej nazwa) .
co ejst!! - adrien przemienil sie w kota
hahahhaha! to przez to ze kazdy mnie ognoruje jak cos mowie! teraz kazdemu odbiore mowe!! - krzyczala czarna biedronka a adrien nie wiedzial oc o hodzi i se przypomnial ze marinette cos do niego muwiła i on ją zignorowal i najwidoczniej sie zamsucila i jest akummom. nagle marinette strzelała jojo w ludzi i oni nie mogli mowic. ale czarny kot bez problemu zabrał jej jojo i zniszczyl a jak mari wruciła do postaci dziewczyny zmieniła sie w biedre i złapała motyla.
ale akcja! - krzyknoł ktos z tyłu. marinette byla na siebie zła za to co sie stalo ale adrien ją pcoieszał wspulnie szli do domu. w domu adrien nauczyl marinete grac na pianienie a ich kwami sie bawiły.
przepraszam - marinette przytulila adriena
to nei twoja wina - adrien przytulil swoja dziewczyne - -to moja bo cie bie sluhałem a powinie iem
i reszte dnia spedzali jak kazdy zakochany. po tylu akcjach jakie wspólnie razem przezyli mogli stwerdzic ze sa zupelnie nowymi osobami.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wow koniec! bardzo sie ciesze ze to juz koniec bo lubie zakonczenia zwlaszcza sznesliwe. mam nadzieje ze sie podobalo bo sie starałam i wiem ze nie jest najlepsze ale jakies jest ;p chce pisac wiecej opowiadan o mirakulum lub anime? mam plan napisac o jakims anime bo juz pisalam o atack on titan i chce o czyms inym i juz hyba wiem o zym ale jeszcze chentnie wysluham co wy chcecie do zovaczenia
YOU ARE READING
nowy tyi nowa ja MIRAKULUM
Fanfictionksiąszka o tym jak adrian dowiaduje sie ze biedronka to marinet i co zrobi z tym faktem czy jej powie? czy zahowa to w tajemnicy? zapraszam