3.na pokraji zhrouceni

46 3 2
                                    


Upozornění objeví se zde i vulgární výrazi

Anett:
Take a seat , right over there....
rozezněly se prvni tony mého budíku. Sice me budík vzbudil ale nedokazal dostat s z postele(to mi někoho silně připomíná😂😅) ,takže jsem ležela v posteli jeste asi 20minut a pak jsem si uvedomila že je dnes škola a že přijdu pozdě. Z postele jsem rovnou letěla do koupelny tak jsem si udělala svoji rani rutinu. Podivala jsem se na hodiny a bylo 7:55 a v 8:00 zvoni na hodinu a cesta do školy mi trvá cca 10minut. Popadla jsem svoje a martinusovi věci. Ano, ja vypracovavam vse za martinuse a nosim mu učebnice a celkově vsechno učení a když pisem test tak mu musim radit a nebo mu nachystam tahaky. Ale ja to dělám rada. Zni to šíleně ale kdyz někoho milujete jste schopni všeho i za něj zemřít.
Když jsem doběhla do skoly tak bylo 8:15( ps:z domu vyšla v 8:05) . Když jsem šla ke své skříňce uviděla jsem vášnivě se libajici se pár ,když jsem prochazela okolo myslela jsem ze se na místě zhroutim protože to byl tinus s loren . Loren je ta největší blbka a devka ze školy . Ma uz i dvě plastiky za sebou a nosi na obličeji snad tunu make-upu (sorry nwm jak se to píše). Ani nevite jak moc jsem si přála být na loreninem místě. Jen jsem zahnala slzy a vešla do třídy. A už jsem se cítila jak u výslechu "Dobrý den,slečno callenova mohla by jste mi vysvetlit kde jste?!?"no můžu doufat ze nedostanu poznámku."promiňte ja jsem zaspala" "dobře běž si sednout a at se to už neopakuje!!!" Tohle neni fer marcus s martinusem kolikrát prijdou az na druhou hodinu a nikdo jim nic nevycita. Ja prijdu jednou pozde a malem mam poznamku.

Helo guys
Poreblovala bych poradit mám udělat smutný zacatek a smutný konec nebo smutný zacatek a vesely konec?
Budu rada za vaše ohlasy

Proč-č?.... Proč-č j-j-já???Kde žijí příběhy. Začni objevovat