Her sabah olduğu gibi yine o iğrenç alarm sesiyle uyandım. Tavanla biraz bakıştıktan sonra kalktım.
Elimi yüzümü yıkayıp,okul formamı giyip aşağı kahvaltıya indim.
Annem ve babam masada oturmuş beni bekliyorlardı.
Anne: Günaydın kızım
Y/N: Günaydın
Baba: Kızım bu gün eve erken gelmeye çalış seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum
Y/N: Tamam baba
Y/N:Neyse hadi ben çıkıyorum
Anne-Baba: Güle güle
Y/N ın Ağzından
Babamın benimle ne konuşacağını çok merak ediyorum. İnşallah kötü birşey yoktur. Bunları içimden geçirirken okula gelmiştim bile. Hemen Sana,Momo ve Tzuyu nun yanına gittimY/N: Günaydııınnn
Sana-Momo-Tzuyu: GünaydııınnHepimiz sarıldıktan sonra sınıfa doğru yol aldık. Ders matematikti. Matematiğim güzeldi ama hocayı hiç sevmiyodum. Sıkıcı bir dersten sonra kurtarıcımız tenefüs zili çaldı. Tenefüste ablam yanıma geldi. Şaşırmıştım çünkü ablam okulu bitirmişti ve ablamın gözlerinden yaşlar akıyordu.
Y/N: Ablaa ne oldu?
Nayeon: y/n babm sabah sana önemli bir şey konuşucaz dedi ya
Y/N: Evet
Nayeon: Şirket batmak üzere. Babam bu yüzden Jeon şirketle ortak olucaktı ama ortak olmak için arada bir bağ olması gerekiyor muş. Yani babam seni Bay Jeon un oğlu Jeon Jungkook ile evlendiriyor.Y/N-Sana-Momo-Tzuyu: NEEE!!
Y/N: Olamaz ben onunla evlenmem.
Nayeon:Ne kadar dediysemde anlatamadım babama. Annemde çok yalvardı. Ama dinlemiyor hiç birimizi.
Momo: Yok canım evlendirmez Y/N bilmiyor musun baban seni çok seviyo.
Tzuyu: Aynen kanka akşam konuşursunuz evlendirmez seni.
Sana: Tzuyu ve Momo ya katılıyorum evlendirmez seni.
Y/N: Abla şaka yapmıyosun dimi?
Nayeon: Keşke şaka olsaydı.
Evde
Çok korkuyordum inşallah beni evlendirmekten vazgeçmiştir.Bayan Park(Y/N ın annesi): Kızım geldin mi?
Y/N: Malesef
Bay Park(Y /N ın babası):Gel kızım konuşalım
Y/N: Bence konuşmayalım konuyu biliyorum.
Bay Park: Bak kızm iki dakika otur şuraya. Bizim şuanki durumumuz eskisi kadar değil. Şirket batmak üzere. Biz bunu bir kerede sen 11 yaşındayken yaşadık o zaman Bay Jeon bize çok yardım etti. Bunun karşılığında oğluyla seni evlendirmek istediğini söyledi. Bende bir zaman unutur diye kabul ettimo. Ama unutmamış. Dün beni aradı bu gün seni istemeye geliyorlar.
Y/N: BABA SANA İNANAMIYORUM SEN BENİ PARAYLA SATMIŞSIN