terbongkar

26 1 2
                                    

pagi yg indah menerangi bilik damira...damira yang bangun keletihan seolah tidak percaya apa yg telah berlaku kepadanya

kring..kring..kring..bunyi telefonya berdering..

"ergh..sape pulak yg telfon pagi-pagi nie..kelihatan suraya terpapar di skrin telefonya itu..lantas dia terus mengangkat telefonya..

"wei..I have a great new..guess😁"

"apa pulak kau nie"suara ku menyahut dengan nada keletihan...

"aku dapat tiket ke Korea" yeay!!!!! mcm x percaya lak aku...aku dpt dua..tapi aku x tahu nk ajk siapa..aku tanya mk aku dia kata dia xnk pegi..dia x tahan sejuk katanya...

huh!serious ah wei..aku nk pegi ngan kau...daripada mata ku kuyu terus menjadi segar apabila mendengar berita tersebut..

k..set..esok jumpa aku kat KLIA tepat kol 8 jgn lambat flight kol 9 tau..ouh ye aku lupa nk bagitahu...kita menginap ke sana selama 3 hari 2 malam tau..ekskulsif untuk kau...hahahaha..

amboi..yer la..x sabar nk pergi..k la aku nk packing nk mandi dulu bye~😁

    *panggilan terhenti*

Mama!!!!jerit ku dengan sekuat hati..

hah!kenapa syg...luka ke..sura mamaku dgn keadaan panik..

ish..ma nie..takdela damira nk bagitahu yg damira nk ke KOREA! yeay!!!

la..elok la tu..jom la gi ngan mama..

sorry mama..tapi ade dua tiket je..tu pon mira ngan aya..sorry tau..mira pon x tau yg mama nk gi jugak

mestila mma nk pegi..mama nk jumpa idola mama tu..

"huh? siapa idola mama"..tanyaku dengan kehairanan.

Jungkook la..dah la comel..mana tau kan kot-kot terjalan terlanggar dia ke..

haduh ma nie..nie mesti banyak layan cerita korea nie...sejak bila pulak mama mintak kumpulan apa tu bss

pak!mama ku pukulku..BTS la bukan bss suka aty kamu je ubah..nnti gi korea kot-kot jumpa jgn lupa ckp nama mama tau...

aduh! sakit la mama..salah ckp je..tu pon nk pukul..hurmm tgk la..mira bukan mint korea sgt macm mama nie..mira nk gi korea pon sbb nk tgk bunga sakura..cantik sgt..teringin nk bergambar dekat bawah pokok tu..mesti best kan

hurm. yerla mira oi..dh gi sana jgn lupa nk balik pulak..

yerla..dh la mama mira nk mandi dulu then nnti mira turun breakfast..mama masak apa?

mama masak simple je..roti bakar dengan mi goreng

mmm...patutla bau sedap sampai ats..tah-tah sampai jiran sana..

ish..ade saje la kamu nie...

mira..mama nk bagitahu sebelum terlupa..sebelum rishad balik semalam dia ade pesan dkt mama..dia suruh sampaikan kat kamu..dia ckp~

STOP it..ma..mira taknak dgr apa-apa pasal dia malahan nama dia pon mira taknk dgr...dia dah anggap mira nie sampah..sampah yg jijik kat mata dia..so that's it..I'm done with him..

sorry ye..sampai sini je dulu..insyaalah nnti sambung lagi...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

cinta yang tidak terdugaWhere stories live. Discover now