Kapitel 3 (william behövs)

57 2 14
                                    

Omg! Jag tänkte verkligen på det att terterax skulle ha gjort YOUTUBERN. Terterax är också kalles släkting. Jag hörde att det var någon som knackade på dörren jag öppnade. "OSCAR!" MIN MAMMA ÄR BORTA!" Det var hon skuggan skulle kidnappa. "MEN DET VAR JU 1 dag kvar!" Säger Oscar. Vad pratar du om? Sa han till mig! Jag visade min mobil. Men det står att en industri ska lägga av om en 1 dag! En industri? Jag kollade på mobilen, det var en industri. "Men.. Vi måste började Musse" vi måste gå till William. Vi cyklade till Williams hus och knackade på dörren när en röst sa."Jag kommer jag kommer" sa han. När William öppnade dörren och såg att det var vi bad han oss att komma in. Vi satt på hans fåtölj och berättade allt. William och Musse sa SKUGGAN!? Samtidigt. "Okej okej jag kan inte komma på några bra namn" ja det kan du inte tex som stel pistolen? Sa William. Han steg up ur fåtöljen och gick in till sitt rum. "Kom då sa han" vi gick efter när han öppnade en garderob och tryckte på en knapp. "Wow" sa vi det var typ två stycken assasin kläder coolt. Vi satte på oss kläderna. Och vi fick till och med 2 knivar. COOLT!!! Vi sprang ut. WOHOOO skrek Musse Vi hoppade till hus och hus. Tillslut kom vi hem till Musses hus. Vi gick in. "Wow.. allt är typ förstört" sa William och det var det. Men Musse sa när han kom in i huset var det inte så här. Jag gick in till källaren för att kolla om det fanns en till lapp från skuggan. Det var mörkt i källaren så jag letade efter en ficklampa. Jag hittade en ficklampa men batterierna var slut. "KOM IGEN skrek jag till mig själv." Jag gick upp för trapporna när William hade  hittat en till lapp. "GRABBAR KOM!" JAG HITTADE EN LAPP skrek William så vi skulle höra. "Vad står det sa Musse tillslut." Jo, började William det står alla generationer som ni har förstört youtubern kommer mer folk försvinna. Ge upp hoppet. Förresten JAG HETER INTE SKUGGAN. När William var klar med läsningen kollade Han och Musse på mig. "Vadå?" Vad kollar ni på? Sa jag för att de skulle glömma att jag gör skit dåliga namn.

YOUTUBERN OCH SPELENWhere stories live. Discover now