Pewnego razu gdy przyjechał do Stanów Zjednoczonych bardzo przystojny mężczyzna. Pewniej kobiecie on się spodobał więc do niego zagadała:
-Cześć
-Cześć
-Jak się nazywasz :zapytała
A on na to :- Billy
Zapytała się zkąd podchodzisz
On powiedział że pochodzi z Brazylii
A ona powiedział : Wow musi być tam pięknie
Powidział: Tak jest tam pięknie.❤❤❤
Kilka miesięcy później zaczęli się spotykać. Aż Billy powiedział do Rose czy zostaną parą
A Rose powiedziała że :
Tak marzyłam o tym kiedy tylko mnie spytasz.
Zaczęli się spotkać chodzi na randki. I pewnego dnia przyszedł Billy po Rose a ona otworzyła drzwi a Billy zobaczył ją z innym mężczyzną. Tak Billy się załamał że zerwał z nią kontakt. Ale Rose nie dała za wygraną i musiała mu coś ważnego powiedzieć że będą mieli dziecko. Nawet pisała do niego list ale on go zniszczył nie chciał mieć z nią najmniejszego kontaktu. Aż w konicu ona do niego przyszła i mu powiedzieć że jest w ciąży że będą mieli dziecko. Billy nie wierzył w to co ona mówiła ale on do niej podszedł i ją namiętnie pocałował. Postanowili zostać razem znowu ze sobą. Miesiąc później oświadczył się jej i wzięli ślub.
Sześć miesięcy później urodziła Rose córeczkę Lucy. Billy się cieszył że ma taką śliczną córkę. Kiedy skończyła Lucy dwa latka okazało się na badaniach że Lucy ma białaczkę. Nie mogli tej wiadomość przyjąć do siebie że aż tak mają chorą córkę. Lucy z czasem coraz gorzej czuła rodzice Lucy strasznie martwili się że mogą straci ich jedyne dziecko. Gdy Lucy skończyła trzy latka umiera.
Rose mówi do Billyego:
-Nie Billy to nie może być prawda. Nie to nie masz dziecko umarło.
Billy mówi do Rose :
-Rose to nasza córeczka umarła musimy się z tym pogodzić.
CZYTASZ
Ona go pokochała
Science FictionO dwóch młodych ludziach kobiecie i mężczyźnie z Brazylii. Wzięli ślub. Ich pierwsze dziecko umarło na białaczkę. Kobieta wpada w nałogi i nie radzi sobie z tym nałogiem więc idzie na terapię. Po roku wygrywa z nałogiem. Po dwóch miesięcy dowiaduje...